Cum mi-a venit

by Anku

Ideea. Cu blogu’. Bine, nu mi-a venit mine, ci lui AM. Și nu acum, că în primăvară, da’ noi ca ardelencele până să ne dezmeticim….. (da’ asta-i altă poveste)
…Era 31 decembrie și nici un zgomot nu se auzea de bubuitul petardelor. În timp ce unii se adunau de prin șanțuri, io mă plimbam tacticoasă pe bloguri. Unde toată lumea, pe lânga blablablau’ cu „fieca”, părea obsedată de nește chestii numite „Rezoluții 2010”. Ce-or fi alea și io de ce nu am? (Să fac rost, să cumpar, să imprumut de undeva că mă prinde douămiizeceul fără ele!) M-am dumirit ce-i cu alea după ce am răvășit netu’ și biblioteca așa că am purces la emiterea rezoluțiilor. Pe bloguri toată lumea își dorea „mai” și „mai” și „mai”. Multe. Dese. Intense. Rezoluții, zic. Mă munceam și io din radăcini: ce să-mi doresc, dom’le….ce să-mi doresc?…Io. Io care am o gramadă de lucruri in exces. Mă uit în jur să văd ce-mi lipsește: chiuveta plină, gunoiu’… mai plin de atât e Pata Rât, coșu’ de rufe… ce să mai vorbim…. Am de toate! O mică deducție logică (și asta e prea mult pentru mine!) îmi spune că ai blog, ai rezoluții. Vorbesc cu AM și cu Laura, din nou „fiecalamulțianiblablabla” și hotărâm că așa nu se mai poate ne face blog să avem și noi rezoluții!
A doua zi după ce aburii…zăpezii (că ningea) se risipesc, io am din nou o problemă. NU-MI PLACE SĂ SCRIU. Pe bune. Urăsc să scriu de la compunerile din clasa a 4-a când tovarășa învățătoare (săr’na) ne sfătuia să încheiem cu „Ce frumoasă e iarna/recolta la hectar/ lupta de clasă!”…. Bă, da’ alții pot. Ce e așa greu? Mai bag un OMG, un WTF (numa’ să aflu ce-s alea!) că am văzut că se poartă și gata textul.
Așa că la ora asta avem blog, AM și Laura îs cu ideile și cu munca, iar io mă dau liniștită pe net, monitorizez traficu’ și îmi sun toți prietenii încercând să-i conving că „guestpost” sună foarte fain…
Ce frumos e bloghăritu’!

One response to “Cum mi-a venit

  • 3fmi

    Să fim obiectivi Ankule: ŞI TU eşti cu ideile şi cu munca şi ŞI IO monitorizez traficul! Altfel o să creadă lectorii blogului nostru că la noi chiar există o diviziune a muncii!

    Laura

Lasă un răspuns

