Compact de ocazie

by Anku

În vremea studenţiei mele, când afacerea transportului cu microbuze şi autocare încă nu izbucnise circulam foarte des cu autostopu’/ocazie/iamănene (nu vă gîndiţi la prostii!) La un moment dat urcăm (nu eram singură) la un „nene” într-o dubiţă. Nici nu apucăm să ne aşezăm comod şi să emitem un politicos „Să-ţi deie Dumnezeu sănătate” şi alte urări sincere din inimi îngheţate (era iarnă) că vocea de la volan tună în plin anotimp friguros întrebarea care era să ne ducă în neant: VĂ PLACE COMPACT??!!!! Îngheţul de afară era adiere de zefir pe lângă frigul care ne-a paralizat sufletele. Teroarea din noi a scos un comun „daaaaa” firav cu rugăminţi acerbe la orice forţă superioară de a nu da greş. „BINE, a fulgerat din nou vocea, CĂ ACUMA L-AM DAT JOS PE UNU’ ÎN CÂMP CĂ NU-I PLĂCEA!” Privirea de gheaţă a şoferului a început a se lumina numai când am inceput a urla impreună cu el „Aaaaaaaaaaltuuuuuuul deeeeesiiiiiiiiiiiguuuuuuur te va iuuuuuuuuuubiiii maaaaaaaaai muuuuuuuuult, vaaaaaa fi uuuuuuuuun aaaaaaaaaaaaaaaaalt inceeepuuuut!!!!” şi am ştiut că scăpasem!
Multă vreme după aceea m-am intrebat dacă ăla pe care îl dăduse jos era mort sau viu în momentul expulzării din dubiţa rockului autohton…..
(va urma pentru că am circulat prea mult cu acest gen de mijloc de transport)
P:S. (fără legatură cu ce am scris mai sus) AM încă nu are net. Nici tv (if you are wondering). Da’ şi când o aveeeeeaa……….

5 responses to “Compact de ocazie

  • Nicolae Cristea

    Ai dat de un gentelman si te plangi? Aveai habar sa canti „De ce-ai plecat\Si de mine ai uitat…” (manea clasica). Sau, mai rau, daca asculta Kraftwerk? Cre ca si azi scoteai sunete ca roboteii din filmele vechi.

  • Moniku

    Eu cred ca daca v-ar fi dat jos in camp ar fi fost doar „un nou inceeeeepuuuuuuuuut” in speranta ca alt sofer va va iubi mai mult si va va oferi muzica mai de calitate…Deci pe principiul „fiecare sut in c…(nu al gainii) e un pas inainte” pe camp…consideram finalul povestii deschis si ne imaginam ce s-are putea intampla daca afacerea transportului cu microbuze şi autocare ar da faliment.

Lasă un răspuns

