Cum m-am prins că am indubitabil o latură. Feminină

by Laura

De-aia, cînd am observat că picură furtunos cotul de la chiuveta din baie m-am simţit precum Atlas cu Pămîntul în cîrcă… mi s-au îndesat în gînd toate activităţile casnico-utilitare care trebuie să se întîmple anul ăsta în cuibuşorul meu de nebunii, şi săracii haitieni, şi nişte oameni pe care îi cunosc eu şi care m-au înfuriat, da’ de ce stau eu să… tre ‘să merg musai şi la dentist să îmi fac lucrarea aia, să mai citesc vreo enşpe sute de cărţi, să mă apuc de scris ca lumea, încălzirea globală şi urşii polari care nu mai au papa, aaaaahh şi mă ia şi durerea de cap, cît de tîmpit poate fi şi Mutu să îl găsească iar dopat???!!!!

De-aia nu am avut nici cea mai mică poftă de berea pe care mi-am turnat-o cu mare dichis în cana cu Vărsător, pregătindu-mă de vizionat filmul pe care am aşteptat să-l văd de luni încoace şi de care film după 15 minute nu am mai avut răbdare.

De-aia n-am putut dormi marţi noaptea, deşi eram pe fotoliul meu pat din studenţie, la prietenii mei Lupii (Onor că mai ţineţi relicva! Promit că o iau de-acolo. Cîndva.), lîngă sobă cu lemne în lumina aia de foc pîlpîind şi pocnetele ca un cîntec de sirenă şi eu mă foiesc de pe o parte pe alta ca Ahile în cămaşa lui Nessus, ce bine că s-o trezit micuţenia de finuţă-mea că am motiv să mă scol şi să fac CEVA. La două noaptea.

De-aia săptămîna asta am prefirat în gînd tot calendarul ortodox şi am scormonit de prin vocabularul meu nişte expresii finuţe care conţin locuţiuni adverbiale şi adjectivale intraductibile şi multe multe cratime şi inversiuni şi verbe la imperativ cu care mi-am blagoslovit în ordine aleatorie colaboratorii, furnizorii externi, furnizorii interni, vecinii de bloc, vatmanii şi controlorii RATUC, instructoarea de sport, bătrînii din parc, barmanii, politicienii, cîinii din curţi, foştii prieteni şi gîndacii de bucătărie.

De-aia m-au trecut nişte lacrimi călduţe şi mi s-a pus nod în gît cînd am văzut un cititor nou-nouţ care a şi postat un comentariu pe blogul nostru, şi care nu e rudă/prieten /vecin /coleg cu niciuna dintre noi…

De-aia întorc graţios pe trecerea de pietoni frumosu-mi căpşor după tinerelu ăla, că ce fain îi şed blugii pe cur mmm, de-aia rad o tabletă întreagă de ciocolată după care o pungă completă de alune şi bonus mă tratez apoi cu castravete murat şi cîteva măsline, de-aia şterg de tot playlistul cu Emiliana Torrini, Dido, chillout-uri, Astrud Gilberto, Emilie Simone şi blues-uri şi jazz-uri şi fado şi stau o oră să mînăresc altul cu Rage Against the Machine, Maiden, Smashing Pumpkins, Lake of Tears, Gorillaz, Cypress Hill, Manson şi Queen.

Am început să sufăr de PMS. De-aia.

12 responses to “Cum m-am prins că am indubitabil o latură. Feminină

  • Andutza

    Ar fi trebuit sa fiu mai atenta cu suferinda mea prietena zilele astea, acum imi dau seama, cand ma bombardeaza amintirea a tot felul de replici pe care era bine sa le fi tinut pentru mine! 🙂 Dar, pe de alta parte, eu sufar de PMS de mai multi ani, asa ca… trebuie sa te obsinuiesti sa faci fata vitregiilor zilnice chiar daca hormonii iti urla ca tu nu meriti asa ceva!! :))

    • 3fmi

      by Laura
      Uf, nu eşti tu o draguţă? Recunoaşte ca da! Da cu mine bagsamă că tre să ai răbdare ca cu o adolescentă… vezi numa cînd oi începe să vin cu băieţi acasă şi să stau tîrziu în oraş – ATUNCI să ai răbdare!! (Şi să nu urli la mine cînd m-oi apuca de fumat!!)

  • sendroiu

    cred ca si Eva „suferea” de PMS cand a rupt marul ala 🙂
    Bravo ei! A simtzit ea ca si Dumnezeu si Adam au habar despre PMS cam cit are un administrator de bloc, tipic.

    🙂

    • 3fmi

      by Laura

      Hm. Am senzaţia că dînsa suferea de alte lături laturi… Aş mai miza şi pe Alzheimer. Nu de alta, da nu avem destule detalii încît să concluzionăm că la vremea ruperii mărului luna apucase să facă un ciclu complet. Sau?…
      O simţit, n-o simţit, cert e că nu s-a deranjat să le explice, drept pentru care informaţia despre acest subiect a rămas aceeaşi pentru tonţi toţi reprezentanţii sexului tare pînă în zilele noastre.

  • sendroiu

    luna, un ciclu complet? facuse sigur! pai, o saptamina a durat pina a facut dumnezeu lumea, nu? Si in 3 saptamini mai degraba vine pms-ul decit alzheimeru’. Ca pentru un alzheimer ca la carte ai nevoie de nishte ani buni.
    Eu zic ca ea a simtzit, cu intuitzia ei feminina, ca senzatzia aia din (Part of human body removed by Admins) si toate alea se calmeaza in un fel daca (Action removed by Admins) pe marul ala (am auzit ca in coran e o istorie similara, doar ca in loc de mar e (Fruit removed by Admins) )

  • 3fmi

    by Anku
    Laura, iar scriem despre fotbal??!! Și răspunsul la întrebarea cu Mutu e: „FOARTE TÂMPIT!” Parcă și văd titluri în ziare: „Mutu prizează, pardon, frizează prostia. Din nou”

    • 3fmi

      by Laura

      Ah, si ca sa vezi cum se intoarce lumea cu susu-nspre jos: noi literatele cu fotbalul, azi la meciul Nigeria – Algeria (Eurosport) unul dintre comentatori trinteste „jucatorul X s-a nascut in orasul Z… orasul unde se petrece actiunea romanului ‘Ciuma’ de Camus”. Mna poftim!

  • mamba

    noroc cu pms-ul tau pe cand s-a trezit fina-ta. asa ne trebuie daca nu vii destul de des la lupi si stam prea multe ore la povesti (sau la beri asijderea). eu una raman recunoscatoare pms-ului pentru seara respectiva 😉

    • 3fmi

      by Laura

      Placerea e mereu de partea mea Mambo! Cu sau fara sindroame, palindroame, hameiuri si alte plante de bun simt! Astept momentul cind voi o sa dormiti si eu cu finuta vom fugi la disco hehe! (I WILL DO that, stii, nu?)

  • ioana

    Ei,bravos!Eu fac adesea multe din chestiile insirate de tine mai sus,sau altele asemanatoare,fara sa fie vorba de nici un sindrom…Latura feminina poate sa ti se dezvaluie tie insati si altora, oricind si oricum, fara treaba cu pms-ul.Sau poti sa n-o constientizezi niciodata si sa traiesti mereu cu ideea ca toate ciudateniile pe care le faci asa trebuie facute de fapt, si pentru urmari sa dai vina pe sot/prieten/iubit,care,offf…vai de capul lui…nu intelege nimic,desi chiar si ei ,barbatii,parca ei nu….stim noi…
    Altfel,da,poetic textul si cu final glorios.

    PS:Blogul nu e rau,va bag la „favorite”.

    • 3fmi

      by Laura

      Hihi! Salut Ioana, bine ai venit, si multumim pentru apreciere.
      Acuma ce sa zic cu sindromul care motiveaza diverse actiuni/ sau nu le – eu m-am vazut mereu mai degraba calare cu sabia in mina decit in turn impletind cosite, asa ca aceste componente ale femeiescului nu au beneficiat de prea multa analiza din partea mea. Si „latura feminina” e o treaba, iar „femininitatea” e un pic altceva, zic eu (care tocmai am inceput sa-mi las cositele a creste 🙂 ).
      Te mai asteptam in spatiul nostru de aberatii cu gratii – in numar de trei. Gratii, zic.

  • Gonga

    Sexist! Despre partea feminina a barbatilor, nimic! Despre fraierii care spala vase si haine, calca si stiu sa gatesca? Stiu ca 3 femei scriu, dar unde e politica corecta? Trebuie revizuit atitudine. Adica, si voi beti bere si fumati si noi nu ne dam jigniti. Ba, mai mult, va si bagam in importanta. Doamne, ce lume!

Lasă un răspuns

