Districtu’ 9 jumate

Episode I The Phavel Menace

By Anku

Discuție în troleu între el și ea, cam la 60 de ani fiecare:

Ea (timid): Biblia spune….

El (răstit): Lasă Biblia că nu mai contează! L-ai auzit pe Pavel Coruț la Dan Diaconescu aseară??

Ea (tot timid): Eu nu mă uit la….

El (imperativ): Să te uiți! Că Pavel Coruț ăsta…. zice bine, dom’le…îs niste chestii… bine dacă nu crezi, da să crezi!, că prea are dreptate…că dimineața de exemplu trebuie să ne trezim cu fața la răsărit…sau la sud…nu mai știu exact…în orice caz e foarte important, dacă crezi, dar e bine să crezi…și mai zicea el ceva… avea dreptate cu îngropatu’… ca dacă acuma ne apucăm să ne îngropăm toți, nu mai avem destul pământ, că doar sîntem mulți… are dreptate… știe ce vorbește…

Ea: Păi în Biblie…

El: Ce Biblie, femeie! Lasă Biblia!! Gata, s-a terminat cu Biblia!! N-ai auzit ce am spus? PA-VEL CO-RUȚ!!! Ăsta e noua Biblie!

Episode II Attack of the Clonuţes

By Laura

Discuţie în taxi:

Şoferul (senzaţional!!!!): Hm… oare ce să fie luminile alea acolo??? (pe cer, respectiv).

Laura (miserupist):  Îhîm, ceva avion, ori elicopter…

Şoferul (insistento-prăpăstios): Nu, să ştiţi că nu e! (imbatabil) Că avionu’ nu întoarce pe loc!

Laura (căscînd): Atunci n-o fi avion.

Şoferul (ezoterico-şoptind cu ochii-n patru): Da chiar… apropo… ce ziceţi de ozeneuri??? Credeţi în extratereştri???

Laura (atitudine de focă ironică da’ cultă): Eu nu cred până nu văd! Ihiiihihi!

Şoferul (pătruns de taina profundă a momentului): Să ştiţi! Mie mi-o spus un domn, şi dacă vă zic cine o să ziceţi că îs nebun, şi io şi domnu’!

Laura (morgă britanică):  Fiecare cu-ale lui, domnule, cine-s eu să judec??!

Şoferul (neluînd în seamă nuanţa, dar gata să rateze o curbă): … să ştiţi! Mie mi-o zis că treburile astea există! Că acuma ar fi culmea să fim (creştere volum voce, nu ne mai temem de nimic! Dăm pe faţă totul!!) numa noi în – vă daţi seama??? – Univers! Adică nu mă refer numai la sistemul nostru solar!

Laura (vocea împăciuitoare a raţiunii venite de la concert Urma): Apăi ştiţi ce? Noi să ne obţinem pita de zi cu zi, dup-aia mai vedem ce şi cum cu extratereştrii…

Şoferul (conspirativ, tremurînd, mai-mai să treacă de destinaţie): Să ştiţi că domnul ăla … el mi-o şi zis… că deja comunicăm cu EI!

Laura (ochii mari de emoţia revelării unor secrete cosmice): Cît mă costă cursa?

Şoferul (transpirat, bucuros să împărtăşească, temător de măreţia secretului): 9 lei vă rog! Da ştiţi cine e domnul ăla????? PAVEL CORUŢ!

Lasă un răspuns

