Hop si eu cu nedumeririle!

by Anku

  • Oare o fi Oana Cuzino autoritatea suprema in materie de medicina? Cum apare vreun medic la ea in emisiune, cum ne invadeaza dupa aceea acelasi medic in emisiuni, ziare, reviste cu sfaturi de tot felul si dupa aia mai si urla la noi din reclame. Cred ca as vrea si eu sa fiu Oana Cuzino pentru  o zi …
  • Ce-i cu moda asta pe bloguri a titlurilor lungi, alambicate si de multe ori ilogice ca azi-maine depasesc textul in numarul de semne? E un fel de triumf al titlului asupra textului (ca am auzit si noi de teoria formei fara fond!) sau am devenit atat de ocupati incat citim doar titlul si gata, stim despre ce e vorba, mai avem chiar si 2-3 pareri contradictorii (intre ele!) si dupa aia zburam doar din titlu in titlu?
  • Ce are toata tagma barbateasca impotriva lui Hugh Grant? Grant am spus, nu Jackman!!! O fi accentu’?…Or fi dintii?..O fi prostituata?…Adica am auzit niste huiduieli sustinute impotriva omului si am observat de prea multe ori mutarea privirii de pe ecran insotita de grimasa aferanta doar la aluzia ca s-ar putea sa apara Hugh Grant. Nu sunt fan, nu imi place in mod deosebit Hugh Grant, dar nici nu refuz din start un film dragut (cum a fost aseara About a Boy) numa’ pentru ca na! englezii tin si ei la actorii lor si ii mai si distibuie in filme…
  • A castigat Teo… Ce o castigat Teo? (daca mai statea mult in umbra azi-maine ne intrebam cine e Teo?) Locul pierdut in inima lui Adrian Sarbu? Ca ala parea sa si-l doreasca cel mai mult…
  • Unde a disparut emisiunea Eugeniei Voda? A plecat de tot, s-a mutat, e in pauza, ni s-au terminat profesionistii?
4 responses to “Hop si eu cu nedumeririle!

  • Vasile Redneck

    pa Teo o stiu, da cine-i Oana Cuzino?

  • Moniku

    Din capitolul nedumeriri si pentru ca imi place sa vad bradutul roz la comentoatori si pentru ca vad ca mai nou lumea se sperie de comentariile mele iata si o nedumerire de-a mea:
    1 Mai pica sambata anul acesta. Deci nimic special. De ce tot romanul, mai tanar sau mai batran, mai bogat sau mai sarac se inghesuie innebunit la gratare/iarba verde/mare/munte/Bulgaria si alte locatii de genul? Adica de ce tocmai de 1 Mai care e sambata si nu in orice alt weekend? Offf, cand vom scapa de reminiscentele psihologice ale comunismului?

  • 3fmi

    By Laura
    Păi se duc dragă, şi în alte vikenduri, nu degeaba e plină ţara de peturi, pungi, plăşi şi doze goale! Dar probabil diferenţa e acuma de 1 Mai că se dublează cantităţile de potol, alcool şi manelol. Sau se serveşte Curvoisier şi somon fume. Da de mers se merge, că aşa e obiceiul.

Lasă un răspuns

