Sexy Lounge

by Adriana

Mi s-a pus mie pata acum ceva vreme să-i fac fiică-mi o cameră ca-n o mie şi una de nopţi. Trecem peste faptul că abia am ajuns deasupra pământului cu casa, da? So, cum spuneam, mă apuc să mă documentez, pe net, sărci după sărci, poze cu interioare, nu găsesc nimic să-mi placă (nici ei), aşa că rog unul dintre arhitecţii sotului, un armean născut şi crescut în Siria, să mă ajute cu ceva poze. Aseară. Omul e foarte săritor şi-i dă rapid un sărci cu litere de-alea înnodate, nu ştiu ce-o fi scris, da’ ajung pe nişte forumuri arăbeşti. Am găsit poze, multe, faine, fix ce-mi trebe mie, i-au plăcut şi fetei, da’ nu ăsta e subiectul.
Unu’ la mână, toate forumurile ălea erau roz sau mov. Toate erau cu semnături cu sclipici. Toate aveau poze cu desene animate, flori, păsărele, ursuleţi, draci verzi, adică roz şi mov, prin semnături şi avatare. Nenea grasu’ (aşa-i spune  fi-miu arhitectului, şi acum domnu’ arhitect nu ne mai lasă să-i spunem altfel) mi-a explicat că aia înseamnă că-s pentru femei. Problema mea derivă din chestia asta: pe forumurile de copii pe care bântuie fii-mia nu dai de atâtea sclipiciuri cu inimi şi flori, aşa încât am o mare nedumerire: la ce vârstă sunt considerate femeile ălea „femei”? Şi m-a mâncat atât de tare, încât i-am dat un google translate să văd nivelul discuţiilor: mă, făcând abstracţie de traducere, da, cam aia e: 12 ani. „Vaaaii ce frumos şi minunat”. M-am distrat puţin că „frumos şi minunat” nu era ce mi-a plăcut mie, ci interioarele chiciuite cu interioare franţuzeşti sau englezeşti, da’ no, or fi sătule de ce au acasă, şi probabil că nici ălea nu erau pentru tot boboru’.
Doi la mână, dacă tot eram pe forumul de femei, am găsit partea de modă, cu „rochii pentru viaţa de noapte” (aka de mireasă), „frumos şi minunat” şi ălea. Erau într-adevăr superbe, şi io am o grămadă de mofturi în cur la capitolul rochii. Apoi am trecut la partea cu „rochii spectaculos”, care erau de-a dreptul spectaculoase, un designer libian mânca-i-aş mânuţa lui făcea nişte chestii de mureai. Simple, da’ spectaculoase cu adevărat. Clic pe designer, să mai vedem alte rochii spectaculos, dăm de unele „de zi”, şi am înnebunit instantaneu: tot ce era mai sus de cot şi de genunchi era blurat. Adică se vedea rochia, faină, cam de plajă majoritatea da’ aia e de înţeles, şi tanti manechina n-avea mâini, picioare, decolteu, gât şi mutră. Presupun că bluratu’ ăla venea de la forum, că toate erau la fel, deşi puse de useri diferiţi.
Trei la mână, am găsit sexy lounge-ul lor: „căsătorit de viaţă”, zice google. No, trebuie să recunosc că n-am râs în viaţa mea cum am râs acolo. Ce-i drept, traducerea făcută de gogu avea o maare parte din merit, o oră am râs citind un rezumat la „Romeo şi Julieta”, d-apoi, frăţioare, aveau oamenii ăia, femeile, nişte probleme de te apucă bâţu’. De exemplu, una era că „a apărut spaţiere şi izolare în sine” (sau aşa ceva) un fel de lipsă de comunicare am dedus eu. Sau că în caz că-ţi vine soţul din delegaţie şi-i arde de prostii e musai să aştepţi până după aham-aham ca să-i ceri voie diverse chestii casnice (să cumperi un covor, de exemplu). Ş-apoi erau nişte sfaturi vis-a-vis de kids corner de mi-am folosit toată bunăvoinţa şi indulgenţa mea ca să mă conving că google e de vină şi de fapt ăia nu spun că lichidul pre-ejaculator e un fel de pişu. Din fericire nu existau întrebări de-alea cu „sunt gravidă?”, şi nici cu „i-am cerut id-ul de mess, acum ce fac?”.
Am găsit soluţia pentru păstrarea usturoiului mai mult timp, păcat că n-am înţeles ce legătură are cu titlurile de la bursă, că ăla era ingredientul principal, şi cred că se mai adăuga ceapă. Am găsit reţeta de slăbit, părea bună, da’ nici aici n-am înţeles câteva ingrediente, şi partea cu suc de prune după salata de roşii nu-mi era prea la îndemână. Da, toate astea erau la sexy lounge-ul ăla.
Aşa că vă anunţ că de-acu’ încolo mă mut pe forumul cela şi postez cu translatele, până se găseşte o metodă de testat vârsta şi virginitatea. Şi gramatica, dat fiind că mare diferenţă nu-i.

Lasă un răspuns

