Leaves of Grass. (Optional, Leaves the Country)

by Laura

Una la mina ca m-am efectiv saturat sa vad numai postarea lu Dodo cu norocu cel presbiteric.

A doua la mina, peste asta m-am si luat de capsorul meu cel fain si destept, care cu toate ca evita din rasputeri sa urmareasca cu minunatii ochisori si delicatele urechiuse din dotare tot ce inseamna stire si TV in general, iaca a fost ajuns de mare tam-tam: brandul Romaniei. Nu ne place frunza. E plagiata, e de canabis, e d-a lu Adam si Eva, e costisitoare, e asa, e pe dincolo, huo, ba ne-huo ca totusi.  Discutii pe toate canalele mass media (prin canal inteleg chestia subterana pe unde se scurg reziduuri, cu mirosul aferent), hectolitri de analisti care isi dau cu parerea pe teme de orice (ca-n reclama la nush ce banca cu piticii de gradina – oribile creaturi – “Chiar orice??” – “Orice orice!”) de la filonul mioritic al spiritualitatii romanesti pina la cantitatea de bere per cap de locuitor. Nu mai mentionez semafoarele 3D.

In schimb doresc sa mentionez, in postura de cetatean roman cu drept de vot: garile din Romania (aia din Timisoara par example – buna de filmat. Bleak House. Sau, optional, Final Destination, Predator, Friday XIII, Any Chainsaw Massacre. Chiar si concomitent). Aeroporturile din Romania (aterizezi la Aeroportul International Consiliul Judetean Cluj: Star Trek, the Next Generation, optional, Solaris, District 9 – In ce parte a orasului te afli? Unde e statia de mijloc de transport in comun? Unde ai putea dormi in zona? – aci e simplu: nicaieri, da te prinzi repede). Autogari (niet comment). Indicatoare rutiere cu directii (1D neica, da sa fie, sa stii pe unde o iei presupunind ca nu stii limba noastra cea comoara). La categoria “Infrastructura, Servicii, Igiena, Dotari” nici nu ma bag: nu-mi ajunge world wide web-ul.

Deci noi promovam turismul. Adica sa vina oamenii din alte tari in Romania.

“Frunza verde s-un 3D/ Minca-mi-ati! C-aveti de ce!”

4 responses to “Leaves of Grass. (Optional, Leaves the Country)

  • dodo

    Unu la mana, si eu ma cam saturasem de postarea-mi proprie, plus ca am chestia aia (nu stiu daca are vreo denumire stiintifica), de nu-mi place sa recitesc ce-am scris, ca nu-mi mai place nimic si devin cel mai mare critic… Anyway, am crezut c-a murit blogu’ si nu m-a chemat nimeni la inmormantare.
    Doi: perfect de acord cu tine. Nici eu nu-nteleg cum o tara plina de oameni care vor sa se care poate sa convinga pe cineva sa vina, nu sa fuga cat il tin picioarele…

    • 3fmi

      by Laura

      :))) Pai nu te-ai autocomentat.
      Am intrat intr-un con de concedii, draga, sintem zen, nu ne inerveaza nimic.
      Ce mormintare! Nu s-a facut nici o bauta in acest sens, deci no funeral.
      Ipocrizia ca sport national, atita zic.

  • shmeny

    nu e de canabis, asta e problema :))

Lasă un răspuns

