Cautarea moarte n-are, da nici prostu’ n-are stare! (pseudo-poll)

by Echipa

  • Pentru aia de cauta  “imi aduc aminte de-o poveste veche” cu varianta “imi aduc aminte vasile” si ajung pe 3fmi: na-va (dragutilor) linkul cel cautat. Il cheama Ducu Bertzi, ii roman, din Maramu’, si voi aveti memoria pe termen scurt scurta. (Got it?)
  • Pentru categoria “am uitat ce caut pe gugal” cu submeniurile “nu-mi aduc aminte”, “caut google” si, mai dastept “ce caut pe google” si “am cautat pe google” – venim cu solutii, aici.
  • Pentru duduile filosoafe romanesti varianta slim, care cauta ele cum sa se mentina in forma in toate detaliile sezind cu dorsalul ore intregi vis-à-vis de monitor (hai ca merge s-o Cola ca e cald), pentru cautari de soiul “tae bo ingrasa”, “muzica tae bo”, “dupa tae bo m-am ingrasat”, “ce mincare iubesti?” – detinem reteta succesului, o gasiti in cele ce urmeaza. (Just click. Adica dati cu buton dreapta soarec).

Si, ultimii dar nu cei dintii, in ordine:

  • “daca ea nu vine eu ma mai duc?” – nu citi Romeo si Julieta. Niciodata.
  • “cum caut si eu referat mai repede” – decit?
  • “repede da bine” – Duracell.
  • “ce gen muzical mi se potriveste” – genul proxim.
  • “joc sa io tragi scufitei rosi” – lupule!

Acum, pentru cititorii care stiu unde au ajuns si de ce: va rugam votati cu un efort scriptic cea mai imaginativa varianta prin care altii au ajuns acilea

Lasă un răspuns

