Dodo

Îmi amintesc de vremea-aceea…

Chitară. Gene luni. Râs molipsitor. Voință. Geacă vorbitoare. Depardieu. Mâncăruri delicioase. Cu brândză. Ghivece pictate. Nopți de povești. Cabană la munte. Bătăi cu frișcă. Orhidee-n păr. Conversații interminabile. Gin. Curaj. Jurăminte că nu mai bem gin veci. Voință. Cântece. Curaj. Rochițe vesele. Lăsat pe spate, târziu. Da,cum să nu, haideți să listăm lucrarea de  licență la 1 noaptea.  Și iar chitara cu gașca de altădată… For ever. Prietenii știu de ce.

4 responses to “Dodo

  • Adriana

    ăăăă…dacă înţeleg corect…La mulţi ani, Dodo!

  • dodo

    1. Multumesc de urari, de descriere, de amintiri… Tocmai am luat o doza de nostalgie.
    2. Reactia sotului meu cand a citit „oda” de mai sus: „Care geaca? Ce-i cu Depardieu? Iti placea tie? TU faceai mancaruri delicioase?” (auch, that hurt!)… „De ce se repeta „curaj”? „Atata gin ai baut? …. Cum adica te lasai pe spate …tarziu…?!”
    DECI: pentru toti cei care nu stiu, inclusiv sotul meu, fiecare cuvintel din cele de mai sus are in spate o intreaga poveste, da? Si e povestea stiuta doar de noi, cele 5 fmi, si tocmai asta o face speciala. Si daca ne vom hotari vreodata sa scriem un roman in 12 volume, ca avem ce povesti, veti afla si voi mai multe (inclusiv sotul meu… M-am repetat?).
    3. Si cine s-a nascut in octombrie, / Hai sus, hai sus, hai sus!

Lasă un răspuns

