Credibilitatea vedetelor în reclame

by Anku

Ce am remarcat după doar două minute de publicitate:

Mihaela Rădulescu înfulecă mezeluri în pădure. Cu accent pe mezeluri. Mda,  fix în momentul în care un porc roz efectuează un looping în dreptul ferestrei mele de la etajul 3.

Fiul Nadiei Comăneci mănâncă margarină. Repet: fiul Nadiei Comăneci mănâncă margarină. Să mai zic? Să râdem, să plângem sau să explicăm că nu suntem total proști?

Niște vedete plus un inocent cântă într-o farmacie. La cum cântă, clar ca medicamentele nu și-au făcut efectul.

De CRBL nu mai zic nimic că e atât de ubicuu (este că vă place neologismul zilei de azi?) în viețile noastre încât mă aștept să sară și din cartela mea de Orange.

Atât, că v-am spus că m-am uitat doar 2 minute. Prea mult.

8 responses to “Credibilitatea vedetelor în reclame

  • Rodica

    Se pare ca n-ai vazut si cum fiul Ancai Turcasiu creste sanatos cu margarina si vrea si in tabara….
    Asta da viata!Parca un pic de margarina as manca si eu!Dar ce-mi iese la afacerea asta?Poate doar urticarie.

  • Anca

    Am văzut, am văzut, dar de el am uitat. Și nu se spune „tabara”, se spune „spital” 🙂 Chestia e că eu nu cred că persoanele respective mănâncă margarină, respectiv mezeluri. Nu cred!

    • Rodica

      Nu?Vaaaaaaai,si eu care doream sa mor inspre „spital”cu-n salamior de”orice”-n gura;caci ce-i mai dulce decat un vis mortal?Yamiii,stiu vedetele ce-i bun,ca doar e ieftin si-si permit(e)si ele!

      • Anca

        Și mai ales mâncărurile astea sunt eco-/bio- ceea ce dă bine la cv-ul de vedetă (s-o spun pe cea dreaptă Nadia Comaneci mi-e chiar simpatică, nu știu de ce a ajuns sa promoveze așa ceva, în cea cu banca mai mergea, da margarina mă depașește…)

  • Rodica

    Eu cred ca laptele lady-nu-stiu-cum(la care-i mai facea ea reclama in pasi de….gimnastica) merge c-o felie de marga si-un gem apetisant!Nu?Doar sa nu fie laptele afumat,ca nu cadreaza cu doamna marga!

    • Anca

      Și eu m-am gândit când am văzut reclama aia dacă așa merge ea de obicei la magazin, în ritm de tumbe, da acolo nu a fost doar vina ei… (și vezi că pe aci prin Cluj doamna Marga e persoană importanta…nu spui ține…)

      • Rodica

        Uf,sorry,mi-s ragateanca (ne)cioplita…Cu iertare la doamna Marga,nu am vrut jignita sa fie…mi-a iesit asa-ntr-o doara,ca o margarina…tartinabila! 😛

Lasă un răspuns

