Întâmplări din fața blocului

scena balconului

–   Doamna, doooamnaaaaaa, ne dați și nouă o sticlă de apă…?

–   Cum să nu, stimate domn săpător de șanțuri aflat în pauza de masă de la ora 10 chiar după pauza de sticluță de la ora 9, alerg să vă rezolv doleanța.

–   Da, doamnă nu o aruncați de la etaju 3 că explodează (???!) haidați jos cu ea.

–    Dar binențeles, bunule domn, sprintez pe scări în jos imediat.

scena parterului

–   Doamnă, da nu ne faci și o cafea?

–   ……

Am alergat pe scări în sus să bag la cuptor rața cu portocale și să apuc să croșetez o față de masă nou-nouță că doar se apropia ora prânzului.

4 responses to “Întâmplări din fața blocului

  • Rodica

    :)))))))))))
    dar la toaleta n-a cerut?Sau avea santul gata sapat?!Nah,ma gandeam si eu ca n-a sapat suficient pt donatie!

    • Anca

      Uite că la autoinvitarea la toaletă nu m-am gândit (încerc să-mi menajez și eu creierii cât pot), dar din ziua aceea nu mai răspund la apelativul „doamnă”.

      • Rodica

        Normal,uite-te colea,la de-alde”astia”toate sunt doamne,poate rasari-va niscaiva avantaje…Eu refuz sa fiu doamna!N-am fost,deci,nu stiu!Concluzia e trasa!

  • Anca

    Păi doamnele-doamne (alea gen doamna T) au dispărut de multișor…nici nu vreau să mă gândesc ce înseamnă cuvântul ăsta în ziua de azi, în inegalabila România (care e și ea o doamnă!)

Lasă un răspuns

