Înşir-te mărgărite…

-De ce este dificil să găseşti o secretară capabilă –

By Laura

Motto:

E lung pămîntul. Ba e lat!

Dar ca CV-ul de bogat

În aberaţii de ra… tat

Nici astăzi gen pe lume nu-i!

pam pam!

OBIECTIV

Un post in turism pentru ca am absolvit la facultate sectia geografia turismului.

Dispus la calatorii:  Deloc

Stiu sa lucrez pe calculator in programele ca WORD, EXCEL si POWERPOINT.

Insa sunt dornic sa mai invat sa folosesc cu mare drag si alte programe.

In plus mai detin pregatirea pe care am obtinuto la facultate.”

“Visataore, iertatoarea, serviabila”

Hobby: Pasiune pentru domeniul resurselor umane (Tema lucrării de licenţă: „Comportamentul organizaţional şi satisfacţia angajatului”)”

Alte aptitudini

Capacitatea de:

– rezolvare eficientă a obiectivelor si a problemelor;

– autoperfectionare si de valorificare a experientei dobandite;

– analiza si sinteză a informatiilor;

– negociere eficientă;

– a lucra eficient în echipă;

– a lucra eficient independent;

– control si depistare a deficientelor;

– gestionare a resurselor alocate.

• Corectitudine, loialitate. Capacitatea de a păstra confidentialitatea datelor si a planurilor;

• Echilibru emotional;

• Rezistentă la stres, adaptare la sarcini de lucru schimbatoare”

Cum te vezi peste 5 ani? ma vad cu un job reusit, o casa, o masina si desigur casatorita”

Cunostinte PC: Explorarea computerului”

“Ultimul meu sef este de origine americana deoarece s-a intamplat vara aceasta in SUA”

“Obiectivul meu principal este sa excelez in ceea ce fac, alaturi de persoane la fel de motivate, persoane care avem obiective si scopuri comune. Acelea de a succede in tot ceea ce fac si sa obtina lucrurile pe care si le propun prin gasirea solutiilor potrivite. Obiectivul meu este sa excelez in ceea ce inseamna relatia cu oamenii din jur in comunicare si vanzare”

“Sunt deschis fata de colegi si fata de clienti. Comunic usor cu orice persoana. Sunt mereu sincer si cand gresesc imi recunosc greseala si dau tot ce pot sa nu o mai repet. Prelucrari foto, creari filmulete de prezentare firme sau activitati. Tehnoredactez orice document de pe manuscris pe computer. Instalez si reinstalez windows. Detin cunostinte despre intretinerea calculatorului”

Alte aptitudini: Am terminat liceul de contabilitate, si am urmat facultatea de asistenta sociala. atat liceul cat si facultatea imi presupun multa atentie si grija in lucrul cu oamenii. In ceea ce priveste experienta mea profesionala, am realizat atat activitate de practica si voluntariat si in liceu si in facultate. in liceu am facut contabilitate la diferite institutii iar in facultate in primarii. in cariera mea am avut postul de controlor calitate, unde imi presupunea multa atentie si responsabilitate in ceea ce verificam , iar referitor la postul de functionar serviciu clienti imi presupunea cunoasterea limbii spaniole foarte bine, iar in lucru cu oamenii, multa seriozitate si devotament.”

“Defecte: spun intotdeauna ce gandesc;sunt un om pe care poti sa te bazezi, si sunt si oameni care incearca sa abuzeze.”

4 responses to “Înşir-te mărgărite…

  • Roxa

    Cam asa arata si textele pe care le am io de editat. :))

  • Roxa

    Oh da. Si mai stau la cate-un coverstory de 9 pajini doo ceasuri pintru a-l face sa sune-a limbul roman. Jale.

    • 3fmi

      By Laura
      Cît de splendid! Ai şi spor de periculozitate,da? – sau cel puţin aşa ar fi normal…
      Mă uitam la ceva film pe TVR1 săptămîna trecută şi spunea un personaj că „Bibliotecarul este cel care luptă cu Răul de secole – şi Biblioteca e de fapt spaţiul în care are loc aceasta luptă”. Hmmmm. Cred că în anumite zone Binele şi Răul au ajuns la un acord, şi stau la o masă acoperită cu muşama şi servesc cîte-un pet de Babanu…

Lasă un răspuns

