Acum un an…

by Anku

Acum doi ani pufăiam superior la ideea de blog (știu, eram o persoană foarte rea, iertați-mă!) și puteam să jur că never ever eu nu voi gestiona așa ceva.

Acum un an jumate am început să mă dau pe bloguri.

Acum un an și 4 luni AM zisese ceva despre un blog comun. Eu iar că never ever.

Acum un an și o lună mă gândeam că de ce nu.

Acum un an și două săptămâni mă gandeam că sigur-sigur.

Acum un an și o săptămână începusem să le presez pe Laura și pe AM să începem odată blogu’ ăla.

Fix acum un an tot Laura și AM găsiseră numele blogului în 3 minute, alesesem tema blogului în 10 minute și încă într-un minut Laura lansase buzduganul primei postări.

La mulți ani, blogule! (Să nu zici că nu am scris de ziua ta…)

One response to “Acum un an…

Lasă un răspuns

