La bibliotecă, în capu’ satului…

by Anku

Citind postarea Smillei (să vă uitați și la reportajul de pe BBC. Nu e lung, dar e intens. Și revelator.) mă gîndeam că e ca în bancu’ ăla:

La noi: mă trezesc, beau o țuică, mă duc la vite, mai beau o țuică…

La ei: mă trezesc, citesc o pagină, mănânc, mă duc la scoală, mai citesc un capitol…

Finnish.

 

4 responses to “La bibliotecă, în capu’ satului…

  • Eugen Ion

    „La noi” adica unde la noi?

  • Eugen

    🙂
    Culmea, cum e Dumnezeu asta, mai ieri – alaltaieri aveam o polemica cu cineva pe tema romanilor, acum ma cam oftic ca te iei „de ai nostri”…
    Sunt intr-adevar – trebuie sa recunosc – si locuri unde asa stau lucrurile, dar cred totusi ca sistemul nostru de invatamant este – sau mai corect era pe vremea cand eram eu parte a lui pe post de elev – un pic diferit de imaginea afisata de tine. Este adevarat ca se baza pe toceala, dar toceala asta a dat economisti care acum predau prin State pe la mai stiu eu ce universitati de prestigiu, a dat ingineri care au facut mai stiu eu ce minunatii pe aiurea, a dat oameni capabili in mai toate domeniile. Statul roman nu cred ca poate cheltui atatia bani pe educatia unui om, dar sunt sigur ca daca ar avea i-ar fura. Bine, si dupa etapa asta probabil ca i-ar investi in cele din urma in picii nostrii.
    🙂

Lasă un răspuns

