Pe unde umblã doamnele

by Pan Orama

Şi mã duc io tare ţintitã, cã aveam de cãutat urgent o chestiuţã micã da’ importantã, într-un magazinaş de 1,5 x 1,5 m în zona binecunoscutã locuitorilor Clujului drept Groapã, şi îmi inserez nasul roman în raftul de jucãrii pentru copii – nişte mãgãrii sinistre şi dacã nu kitsch-oase, mãcar violente. Tanti grasã care are grijã de spaţiu vorbeşte la telefon. Îmi aminteşte de postarea Ankului şi rîd în barbã, în timp ce cotrobãi grãbit raftul. Crap. Crap. Awful. OMG! Crap.

N-am crezut cã o chestie de 1,5 x 1,5 m poate avea tainiţe, dar constat cu surprizã cã are. Şi de acolo rãcneşte o voce cu coadã unsã “Din ãştia da’ mai mici n-aveţi?”. Tanti grasã de la casã îşi incheie convorbirea telefonicã “Mnoa tu, bine tu, ioi tu, nu vorbi tu! Da tu, te las cã am o doamnã la chiloţi!”

6 responses to “Pe unde umblã doamnele

  • Eugen Ion

    O doamna de pica, la chiloti, probabil la drum de seara cu intalnire neasteptata… 🙂 E ceva.

  • 3fmi

    :mrgreen: Fara previziuni! Totul a fost foaaarte stiintific: tanti de la casa cunostea pesemne intrebarea si decorul psihic al doamnei si a raspuns doct si fara putinta de contrazicere „A nu-nu, nu aduc mai mici, ca astia se cer la tara, vin multe doamne de la tara si exact pe marimile astea vor, mai mici nu are rost sa aduc!”

  • 3fmi

    Mnoa, business plan in toata regula, ce sa mai zici??

  • arcadia

    Ha ha ha! Eu, mărturisesc, am mereu probleme cu vânzătoarele când îmi cumpăr chiloţi, mă scuzaţi!
    Deşi am 53 de kile, io-mi cumpăr chiloţi lejeri, că nu suport să mă simt ca-n centura de castitate. Noa, toate vânzătoarele îmi bagă sub nas mărimea XS sau maxim S, cand io vreau musai M. Şi nu scap defel de uitătura lor crucişă şi de spaima care le cuprinde că o să-mi cadă andărueru’ în fuga mea spre parcarea unde-mi expiră tichetul în treij’ de secunde =))

  • 3fmi

    :)) :)) :)) Pai esti exact opusul a ceea ce se petrece in mod normal – vine duduia de 123 de kile si ia XS cu dantele! Poate te suspecteaza ca nu-i porti si ca faci altceva cu andarueru’!
    D-aia imi iau eu de la autoservire!

Lasă un răspuns

