Decît un copac pribeag uitat în cer

By Pan Teism

Iubesc natura.

Moda nu e chiar subiectul meu preferat.

Din cînd în cînd apuc să mă mai plimb pe lumină şi să pozez.

Natura şi moda

Natura şi poza

Cu susu-n jos

Concluzie de miercuri: lumea e cu susu-n jos! Da rău de tot neică!!

Ci eu în lumea mea mă simt

4 responses to “Decît un copac pribeag uitat în cer

  • blo

    :))))))) dintotdeauna mi-am dorit sa am un paricopitat in casa :)))))))

    p.s. pozele cu albastrul in jos, imi plac mult de tot

  • Laura

    Mnoa deci zi si tu! Imi si imaginez discutia casnica… „Draguleee, ti-am luat un cadou hihi! Cel mai trendy cadou! Ne jucam de-a driada si faunul?” In plus, imi amintesc involuntar de bancul cu dilema caprei!
    Pozele cu albastrul in jos: multu! (ele imi amintesc de bancul cu „…cu verdele-n suuus” 🙂 ) Am facut un pic de yoga pina le-am produsara…

  • blo

    Raspunsul corect la intrebarea :”ne jucam de-a driada si faunul”, ar fi: „nu draga, nu vezi ca faunul e pe tocuri? deci de-a faunul si faunul poate, dar in orice caz, nu. ”
    :))

  • 3fmi

    :mrgreen: „Hai sa ne uitam mai bine la un meci, ca is europenele!”

Lasă un răspuns

