Patetisme: de ce nu am mai scris

by Anku

Mi-e dor de blog. Undeva pe drumul de început al blogului mi-am zis că dacă tot îl fac în glumă, apoi vesel să fie. Dar în jurul meu parcă toate o iau razna cu o viteză pe care eu nici măcar nu mai pot să o urmăresc. Aș fi scris despre oamenii ăia pentru care mi se strânge sufletul ca un măr scofâlcit, despre neputința mea și demnitatea lor și despre cum oamenii, în general, uită că au în ei puterea să ia totul de la capăt. Despre cum îmi vine literalmente să vomit când văd că niște părinți fac ping-pong pe internet și în presă cu un copil de 4 ani într-un divorț în care fix interesul copilului e lăsat în voia sorții. Și unde justiția din România e exact așa cum mă așteptam să fie. Idioată, aberantă și avidă de bani. Aș mai fi scris despre criza morală a unei țări care tremură de sărăcia prezentă, dar nu-i pasă de viitorul societății în care niște adolescenți își doresc doar să trăiască în afara legii și în lene, dar înveliți în bani. Despre goana asta a noastră pentru tot în care nu te alegi cu nimic de fapt, despre stresul care ne ucide lent și perfid. Despre aparențele pe care toată lumea le ridică la rang de standarde obligatorii, despre răutate și oboseală, despre înstrăinare și egoism, despre tânguirea și lipsa de acțiune tipic românești. Despre speranța care dusă e pe veci, iar noi nu mai avem puterea nici măcar să o salutăm în trecerea ei rapidă. Și am vrut să scriu mai ales că mi-au dat lacrimile când am înțeles că până la urmă totul se cumpără. Dar nu totul se plătește.

Sursa foto

2 responses to “Patetisme: de ce nu am mai scris

Lasă un răspuns

