Altă vorbă să-ți mai spun

by Anku

Încă o zicere celebră. Familial vorbind.

În timpuri imemoriale cînd admiterea la facultate  dădea nişte bătăi de cap  „nesemnificative” din motive de concurenţă acerbă, locuri limitate şi examene, băiatul nostru (pe bune, habar nu am cine e, atât de veche și legendară e istorisirea) trecut printr-o muncă sisifică  pe care scria 8 pe-un loc, încheiată apoteotic (cum altfel?) cu citirea listei de admiși și respinși se hotărăște să sune acasă să comunice mult așteptatele rezultate. Știind că în așteptarea aia taică-su calcula câți bani se duseseră pe apa meditațiilor, câți nervi și câte emoții zgâlțâiseră echilibrul familiei, băiatul hotărî că o introducere nu ar strica deloc în economia veștii:

–        Tată, am știut!

–        Bine, mă!

–        Și am scris, tată!

–        Bravo, mă! Ț-am zîs io că poțî!

–        Și ai aflat și tu ce concurență e la Drept…

–        Știu, mă, știu.

–        Da, io am scris, tată, deși ne-o dat mult și greu…

–        Bravo, mă! Știam că poțî!

–        Am știut bine și la gramatică și la istorie și am scris mult și chiar am văzut prin sală că nu toți s-or descurcat, da io am facut bine…

–        Bravo, mă! crescu exaltarea în tatăl furnizor al capitalului meditațiilor

–        Șî s-o intrat cu medie mare, da io am știut și am scris bine, șî concurența o fost mare, sî alțî dau deja a 5-a oară examen, șî io am știut, șî am scris mult, șî…

–        BRAVO, MĂ!

–        Da, am picat, tată. Primu’ sub linie!!!!

–        NO, VEZI CĂ POȚÎ??!!!

Și uite așa ajunse îndemnul „vezi că poți?!” visul oricărui trainer motivațional…

10 responses to “Altă vorbă să-ți mai spun

Lasă un răspuns

