Hallowed be thy name, Asineta!

by Anku

Din când în când, vicleana viață mă lovește unde doare mai tare: îmi demonstrează că sunt incultă. Cred că vreo 10 ani am râs cu …(există ceva mai sus decât superioritate? dacă da, să știți că așa am râs!) Am râs când am aflat că o nevinovată fătuca de țară se numea … Asineta. Râdeam și mă-ntrebam cine, cine își bătuse joc de ea să o plaseze onomastic în lumea necuvântătoarelor? Și tocmai în neamul unor necuvântătoare cu reputație nu tocmai flatantă. Multă vreme de atunci când dădeam peste personajul din Visul unei nopți de vară mă gândeam ce pereche frumoasă ar fi făcut cu Asineta. Și anii au trecut, eu râdeam când îmi aduceam aminte de Asineta, mă îngrășam de la râs și viața era frumoasă. Până într-o zi, când la o slujbă de cununie preotul a început să o laude pe acea Asineta din Biblie care, pare-se, după ce că există, mai e și celebră. Am stat o clipă și m-am uitat interzisă la icoane. Vă dați seama că numai și numai pentru faptul că mă aflam în biserică nu am mai râs!

8 responses to “Hallowed be thy name, Asineta!

  • Rodica

    :)))))))))
    Stii?Citind postul nu intelegeam ce ‘lumea animalelor’ai cu ea!Abia apoi mi-am dat seama ca o faceai incapatanata!La mine a venit in minte mai intai biblica femeie a lui Iosif!

  • arcadia

    Draga mea, Asineta e un nume de sfântă aurită!
    Eu cunosc o doamnă pe care o cheamă fix Sida.
    Eu aş prefera să mă cheme Fulga mai bine, decât Sida! =))

  • 3fmi

    noi stim un catel cu numele Fulga…

  • Anca

    Rodica, Arcadia, ați înțeles cât de proastă și nedusă la biserică am putut fi, nu? Pentru mine Asineta era imaginea unui măgar…bine, a unei măgărițe :d. Dacă oamenii au dat femeii numele Sida înainte ca boala omonimă să fie celebră, cred că pot fi exonerați de orice vină. Să vă mai spun că pe mine era cât pe ce să mă cheme Fulga? Parcă la căței merge mai bine…

  • carbonaru

    Asineta? Parintii ei au facut-o din ura 🙂

  • dodo

    La prima mea sarcina, cum ne plimbam noi prin parc, gandindu-ne la nume de fetite, am auzit o voce autoritara in spatele nostru: „Morcovela, da mana la bunicu’!” (si nu cred ca-i nume de sfanta).
    Am ras si am tot ras si as mai rade si astazi daca pe la 7 luni (dupa ce am numit-o inca din burta, ironic, „Morcovela”), fetita mea nu s-ar fi facut toata portocalie, din cap pana in picioare, dintr-un exces de caroten.:)
    Ce pot sa zic? Bine ca Bogdanel nu are urechi de magarus. Se pare ca sfintele au treburi mai serioase de rezolvat.:))

Lasă un răspuns

