Din nou, religioasă

Postarea de ieri m-a dus cu gândul la mașina asta pe care o văd în fiecare zi.

 

 

Acum, sincer, nu v-ați speria măcar puțin să vă treziți în trafic în spatele unui asemenea mesaj?

9 responses to “Din nou, religioasă

  • Laura

    Deci ii freaky. RAU! Bine ca n-am carnet.

  • Laura

    Mda… stii ca mai sint masini din alea ” de firma” pe care este un autocolant cu „Nu va place cum conduc? Sunati la numarul ….” sau asa ceva… Poate ca asta e si chestiunea de mai sus, reformulata… „Conduc oribil. Daca nu-ti convine, fa-ti programare la Dumnezeu. Sau… te ajut eu la asta?”

  • 3fmi

    :mrgreen: „Conduc oribil. Sint un om al Domnului. Call my boss!”

  • Dan P. Ulea

    Curiozitatea a omorat pisica
    Ti se pare ca e freaky?!? Stai sa vezi…
    Totul a inceput intr-un moment de plictiseala in care, ca tot omul nu prea umblat pe la biserica, m-am intrebat cine o fi AMOS si ce a facut el la ora 4:12. Mare greseala. Mai bine citeam o bere.
    Deci, bag pe google amos 4.12, sar peste primele rezultate care de obicei is irelevante si gasesc un top VIP facut de AMOS News in care apare Cineva care are un punctaj de 4.12%. Zic: „aaa, e o coincidenta … chestii d-astea se intampla tot timpul pe net”, si continui cu cautatul.
    De aici lucrurile au inceput sa fie freaky. Am gasit ca AMOS News mai are un top, in care Acelasi are tot un punctaj de 4.12%. Atunci mi-am amintit ce scria pe afisul de pe masina, am intrat in fibrilatie si am inchis browserul si calculatorul si am taiat si curentul de la tablou.
    Acuma, ca mi-am mai revenit, va intreb: oare e bine ca Ii pun poza aici sau trebuia sa urmez indemnul „Crede si nu cerceta” (Solomon 3:5) ?

    • Anca

      Ești mortal!! Și eu m-am gândit că cine o fi Amos, da’ spui drept că dacă e de chestii bisericoase prefer să rămân în categoria „fericiți cei săraci cu duhul”. Cât despre omu’ cu pricina presimt apariția unor evanghelii. Toate după el. (după ce scrie evangheliile va scrie și vreo 12 romane pentru Coelho)

  • blo

    Oricum e mai bine sa te intalnesti cu masina asta in trafic, decat sa trebuiasca sa treci in fiecare dimineata in drum spre job, pe langa o firma de pompe funebre :))
    Ma duceam cu un chef de viata la lucru… ceva de speriat :))

  • Laura

    Blo… si eu trec zilnic dus-intors pe linga cimitirul din Someseni (cartier periferic al urbei Cluj)… multe meditatii am intreprins pe aceasta tema, in pozitii de yoga, in autobuzul 8… 😀
    Dar, apropos de sujet, nu mai retin exact sursa informatiei, insa e ceva firma de pompe din astea care isi pusese drept slogan „Orice faceti tot la noi ajungeti”. Mda.

Lasă un răspuns

