Mic dejun cu Luţu

by Pan Era Bread

Noa şi apare a nost’ în tãtã gloria lui. Pe la 8 fãrã ceva dimineaţa. (Ca norocu’ cã sîntem ardeleni şi îi deja sîmbãtã).

“Tu pui!” tresaltã Luţu dupã 7 încercãri de a bãga cheia în broascã soldate cu extragerea mea dintre plãpumi.  “Io, io”, mormãi, “hai în casã”. A nost’, strãlucind de voie bunã, “Pfai sa vezi ce mîncãm! Ai die minie ce idee mi-o venit pe drum!”.  Mnoa mega. “Da’ tu mirãzãnie care-mi eşti” rãsar io zburlitã “da’ nu crezi mãtãluţu cã om mînca noi aşe, mai tîrzior, DUPǍ CE MAI DORMIM UN PIC??” “Tuuuuuu!” rãsare mirãzãnia, devenind brusc fan al principiilor lu’ Newton privind atracţia faţã de sol, “mnu tu, cã amu ni îţi fac!”

Apoi ce sã-i mai şi zici? “Mbine. Io mai stau un pic!”

Io ştiu cã apare de la bere cu bãieţii, da’ bãnui cã nu hãpt reţete or discutat ei aşa, în plenu’ lor. Totuşi ceva o fost acolo (suspectez ceva masonerie), cã peste 5 minute (cît am crezut eu cã o trecut), respectiv 46 de minute (cît o trecut pe bune) apare al meu cu o farfurie cu: roşii scobite, înfãşurate în prosciutto şi umplute cu ceva brînzã peste care s-o trîntit un ou crud, toate date împreunã cu condimente la alegere direct în cuptorul fierbinte. Din pãcate nu cunosc durata. La alegere, bãnui.

Super! Aşa de bun o fost cã am devenit permisivã şi i-am comunicat luminos la al meu urmãtoarele: “Mnoa amu poţi sã îţi scoţi de la gît ghirlanda cee’ portocalie de Hawaii – ai fo’ în locuri cu fetele de la Jaegermeister? Mda ţigãri nu ţ-o dat????”

Şi Luţu, aţintit la pernã “Ce Jaeger, tu?? Cã mi-am pãtat plovãru cu cafea! Poftim! Cafea, mcã aia beu io …”.  “Bine renule, las’, ne descurcãm cumva, hai ţuşti!”

2 responses to “Mic dejun cu Luţu

Lasă un răspuns

