După potop

by Anku

Am revenit. Când am plecat i-am spus: “Te iubesc, dar trebuie să luăm o pauză”. Ca de obicei a tăcut. M-a privit impasibil și a clipit discret. Înainte să intre în întuneric a mai apucat să mă audă promițându-i că în timpul în care voi sta departe de el nu mă voi uita la altul. Căci el, doar el, m-a ajutat în vremuri tulburi și m-a susținut cum nici un alt laptop nu a știu să o facă.

3 zile a durat cura de dezintoxicare de internet. Timp suficient să dai în alte vicii, căci, știm cu toții, suma viciilor e mereu constantă. Vroiam doar să spun că după fiecare sărbătoare îmi vine așa un dor să mă fac vegetariană. Sau măcar pustnică. Nimic nu s-a schimbat față de anul trecut, dar mâine jur că îmi fac salată din frunze de păpădie.

Bine v-am regăsit, revenim în forță!

P.S. Nu vreau să mă laud, dar donez ouă roșii!

5 responses to “După potop

Lasă un răspuns

