Mama are flip flopși frumoși

by Anku

Mă sună mama:

–         Auzi, dragă, ce-s ăia flipflopși? Că mi-a spus X, venită în vizită, că am flipflopși frumoși. Ce-s ăia, că io numa am zâmbit și am dat din cap ca proasta. Era de bine, așa-i? (la mama totu-i de bine)

–        Mamă, fyi, flip-flops-ii sunt niște converși da’ fără partea aia de sus, da?!

–        Hăăăăăăă…..???????

Măi, dacă zici șlapi și teniși îți pică rangu, așa-i? Nu mai ești trendi, este? Nu mai ai taciu ăla ăpiling, nu? Cât amar de  influență britanică pe capu’ nost…

4 responses to “Mama are flip flopși frumoși

Lasă un răspuns

