M-au anunțat că mi-a sosit…

Acuma eu am niște întrebări: ăștia mă înjură,  îmi fac cadouri inedite sau doar îs semi-analfabeți?

UPDATE: În acest context dialogul de la poștă e deja suprarealist.

(pentru că așteptam coletul ăsta cam de multișor, doamna de la poștă mă știa)

Ea: V-am spus, doamnă, că e colet simplu.

Eu: Păi cum simplu că aici ați scris bucată mare. (începusem deja să râd singură)

Ea: Păi da, aia e!

Eu: ???????

Ea: Bucată mare! Adică e prea mare să încapă în cutia poștală! Bucată mare înseamnă simplu! Credeți-mă, că doar lucrez la poștă de 20 de ani, ce naiba!!

Trei străzi mai încolo eu încă râdeam…

11 responses to “M-au anunțat că mi-a sosit…

  • Dan P. Ulea

    …hmmm…deci, totusi, marimea conteaza.

    Oare ce recomandari or fi pe verso? Instructiuni de utilizare?

  • Laura

    De trei ori Ura, deci Ura Ura Ura! A SOSIIIIT! Iuuupiiiiii!

  • Laura

    :mrgreen: SIMPLA ti-e Doamne gradina!
    Ai avut cum sa-l cari pe colet???????

  • 3fmi

    Laura, a sosit! Aleluia! L-am cărat ușor că bucata mare e de fapt mică (numa gura îi de unii!)

  • Teodora

    Hihi, păţaniile cu poşta îs dintre cele mai solicitante (în toate sensurile: de la crize de nervi la râs nervos sau de amuzament sadea).

    Ultima dată, ca să pun o „bucată mare” la poştă, am stat juma’ de ceas numai să-mi scrie chitanţele şi să mi le scoată la imprimantă (de-aia care scârţâie din toate-ncheieturile până-ţi scoate trei rânduri).
    Cu ocazia asta am văzut şi cât de muncită arată tastatura unui computer de funcţionar la poştă. Ai observat? 🙂

    • 3fmi

      Tastatura cred că e uzată de unghiile lungi… De la poștă am cele mai urâte povești (parcă toată nesimțirea universului s-a adunat la ele-n privire) deși în ultima vreme „doamnele” au mai învățat să vorbescă și civilizat.
      Bine ai venit!

  • Moniku

    Atentie ca poate nu a sosit coletul. Doar o „bucata mare” din el.

  • Laura

    Posta Romana – criminal in serie. Sau in paralel :))

  • a-z

    cata limitare in capul alora de la posta! auzi bucata mare, comparativ cu ce, cutia postala nu mi se pare un reper, iar bucata are conotatii destule. mult mai corect era sa fi spus un pachet. pai nu?

Lasă un răspuns

