Invazia

by Nefasta

Când vine vorba de chestii străine care îmi invadează habitatul devin tare mimoza, deși altfel nu am nici o treabă cu lumea necuvântătoarelor. Într-o seară m-a găsit suporterul Craiovei urlând de mama focului, cocoțată pe masa din bucătărie, repetând obsesiv: “Avem furnici!! Avem furnici!!” Calm, cum la meciuri nu poate fi, omul s-a uitat cu lupa și a decretat că 2 bucăți de furnici nu-s motiv de panică: ”Dă-le, dragă cu spray…” mi-a spus plictisit de moarte la ideea unei posibile invazii. “Ce spray, ce spray, că noi nu avem spray de insecte??” (întru apărarea calităților mele de gospodină cer să se consemneze că noi nu mai avusesem lighioane!) “Păi, ia și tu stropt-ul meu din baie.” m-a îndemnat el plin de mărinimie. N-o să credeți dar eu fiind nefastă ascultătoare m-am conformat. “Dragă, le-am dat dar n-au murit!!! Uite cum dau din piciorușe!!” am încercat eu să-l sensibilizez ca să facă ceva să ma scape de coșmar. Obișnuit să vadă mereu partea bună a lucrurilor, omul care nu se stresează niciodată m-a liniștit: “N-au murit, da măcar miros frumos!”

2 responses to “Invazia

Lasă un răspuns

