F.I.F.T.!!

by Pan D’an TIFF

Subsemnata,

Declar voluntar ca apreciez spotul pentru Festivalul International de Film Transilvania (ocazie cu care ma-ntreb de ce nu-l acronimam romaneste, adicatelea F.I.F.T.) drept fiind bunoc rau (deci imi place), din urmatoarele motive:

  • ii cu fotbal, care noua ne place si in care ne implicam!
  • ii cu aluzii si parafraze, care ne plac si dinsele, ca am absolvit Literele (le-am absolvit de orice vina pentru halul limbii romane in prezent)
  • ii cu decor veridic care transmite sentimentul romanesc al… en fin
  • ii cu baiatul ala care isi muta fizicu’ din cadru intr-o faza subtila, dar de o ironie frizind genialul (aci ar trebui venit cu un pic de teoria risului via Bergson vis-a-vis de sursele risului si de recunoasterea in, dar azi nu)
  • ii cu sudoku
  • ii fara insertii de la alte neamuri, numa si numa al nostru (aci zic in comparatie cu Vaderu’ anterior)
  • ii cu personalitati
  • ii firesc si recongoscibil si nefortat (nu prea tare)

Gata. Vedeti si voi:

12 responses to “F.I.F.T.!!

  • Anca

    Îmi place! Îmi place! Îmi place! (Voluntaro, pandantifu e genial!)

  • 3fmi

    … si uite-asa, incet, incet, vom cuceri universul, in conformitate cu Zee ival plen! Uraaaa uraaaa!

  • A fost și making of spot #TIFF2011 | Viva la Remallucion!

    […] final am lăsat un articol spre lecturare, care argumentează una alta despre spot și care mie mi-a atras atenția asupra […]

  • Alexandra Ciurea

    Subscriu.
    Mai ales că îi cu Sudoku 😀

    • 3fmi

      la faza cu pauza mi-am amintit de ceva transmisie recenta, dupa un meci dezastruos al nationalei, si urletele lui Horia Ivanovici catre colegul reporter de teren „Si Mutu, MUTU A VORBIT????”

  • ramu`

    se vede „profesionalismu” regizorului mai ales atunci cand il surprinde pe saracu` ala care bea linistit doza de pepsi!! :))

  • ramu`

    oricum felicitari!!

  • Laura

    Aia mi-o placut mie in mod deosebit, faza cu „eroarea” de filmare! De-li-cios!
    Multumesc ramu’!

  • geqq

    de data asta „o sa fiu scurt”
    a fost sau nu a fost spot? *
    pt. mine nu FOST pt ca numai vreau sa il vad odata …

    *nici un zoom in sau out si fara camera care tremura, („pune o dracului pe trepied ca iti dau cu ea in cap …”)
    pt echipa care l-a realizat:

    „ninge afara domnilor”
    g

  • Laura

    @Geqq: hihi, mi-am amintit bancul cu „Ba, ninge!” / „Unde? Unde? Da linku’!” Revenind la spot – eu nu sint deloc cunoscatoare, cinefila cu atit mai putin, sint de acord cu argumentele tale, mie mi-a placut spotul de anul asta fiindca e legat de ceva finalmente romanesc, nu Marylin Monroe, nu Brokeback Mountain, nu Star Wars si ce-a mai fost prin lista. Mai are pina la a fi perfect, clar, si afisul tiparit poate nu a rezonat cu toti, ca nu cunosc toti rivalitatea U – CFR. Dar e al nostru! 🙂

    • geqq

      total de acord are de tate (a doua litera dupa t esta a si nu i de a:)) poate chiar prea multe, ma asteptam la mai mult … atata doar,… acuma pt o deschidere in Fashion Club, 😛 e ok

      geq (tot un amator, diletant si profan in ale filmului si ale fotbalului)

      ps; rivalitate? intre steaua si dinamo poate, aici nu poate fi decat o singura iubire si o echipa care face performanta. Guess who is who? :))

  • 3fmi

    ahaha! Uitasem de James Bond! :-{)}
    Si nU cred ca tre’ sa ghicesc hihi! SaU?…

Lasă un răspuns

