Nedumeriri – episod cu număr necunoscut

by Anku

  1. Sistematic Coca-Cola ne stresează că împlinește 125 de ani. Avon la fel. În ziua în care și Mercedes a început să se laude cu fix aceeași vîrstă, am început să mă întreb dacă nu cumva și lumea a apărut/a fost creată (depinde în ce credeți) acum 125 de ani.
  2. Când am observant că până și camera de filmat nu mai tine pasul cu viteza lui Jamie Oliver de a arunca oale (pline!) în cuptor nu am mai avut nici o pretenție de la traducătorii nostri de pe TVR2 care traduceau o frază și săreau alte trei.
  3. Internautic vorbind nu exist. Că n-am acces la tot mai multele linkuri către pagini de facebook. Oare să stau cuminte și să savurez neantul sau să intru în rând cu lumea??
  4. Completând un chestionar am aflat că printre grupuri defavorizate gen “persoane cu dizabilități” și „azilanți politic” există și categoria „femei”. Mda.
3 responses to “Nedumeriri – episod cu număr necunoscut

  • Moniku

    Adica de ce ai dori sa existi internautic?
    Eu una exist destul si asa plus ca ma scoate din sarite faptul ca toata lumea isi face publica existenta prin retelele de socializare. No way, not for me. O fi spirit de fronda sau nevoie de intimitate?
    In ceea ce priveste categoriile defavorizate… sa ne ferim de momentul cand categoria „femei” va cuprinde „persoanele cu dizabilitati” si „azilantii politici”.

  • Laura

    Din seria „comunicare fara limite”: http://www.youtube.com/watch?v=E7GgBlLxwH4
    Nici n-o trecut prea multa vreme de cind sunam de pe cartela de la telefonul public…

Lasă un răspuns

