S-o rezolvat!

by Anku

Știți sigur că din punct de vedere blogheristic am și eu o obsesie: nu trafic, nu țâșpe mii de unici, nu glorie. Nu! Io vreau umor. Vreau să râd când scriu și vreau să râdă alții când citesc. Atât. Dacă până acum nu prea mi-a reușit, amu o rezolvat Google Chrome problema. Pentru că de vreo cîteva zile îmi tot flutură sub nas pagina cu „translate” am zis că hai să și îi închid gura. Apăi aia cu închisu’ gurei n-o prea ținut, dragii mei, că în momentu’ în care am văzut cât de hilar scriu io în engleză m-o apucat un râs isteric de mi-o bătut vecinu’ de la 4 în țeavă semn că e prea mult. Dacă știam că am atât de mult umor în engleză, păi o dădeam și io mai repede pre limba pe care o știe tătă lumea…

“Everything would have been nice if the evening did not start mugetele.

– You know that bears do not actually die, die like books with pictures of our childhood, but Muge as a cow? – Encouraged us boys.

I did not know. Adevăru him that we could live without that information. Hmm, maybe still are cows, we said we girls trying to ignore the roar.”

Doar ultima postare am reușit s-o citesc tradusă. Nu de alta, da’ din lipsă de exercițiu fizic io fac febra musculară de la râs.

 

10 responses to “S-o rezolvat!

Lasă un răspuns

