Cum m-am prins cã îs cam în vîrstã

by Pan Flute

(Bine, evident din cauza vîrstei am cumulat tot soiul de nostalgii.)

Vin de la lucru şi pun pe VH1, aşa, de deconectare, nu-i ştire, nu-i fotbal, nu-i monden, nu-i catastrofã. Şi stau uitatã ca fata vãtãmanului fãrã sã ştiu prea bine la ce mã uit, gîndind la cît ar fi de bine sã fie simplu şi d-astea. Şi brusc devine foarte complicat şi nu mai înţeleg. Da’ nimic, neicuşorule! Şi îmi zic în gînd mna sã vezi cã iar o pus vecinile Guţã pe repeat şi închid geamul. Degeaba. Sentimentul de “ceva nu se leagã” continuã sã mã bîntuie. Şi îmi rotesc ochiţii prin spaţiul mic, aşa, în cãutare, ca şi cum un obiect ar fi soluţia. Şi chestie: mna ce frasu’ lu peşte îi asta??  Un videoclip, scuza-m-aţi?? Ãla mã deturna! Ãla era veriga slabã!!

Cînd viaţa patrioţilor o devenit aşa de Der Schrei-ste muzicile? Ce ne transmite fata aia rujatã?? Care e ideea imaginii, dom’le?? Bine, ce legãturã are cu melodia, cred cã e redundant sã chestionez. Probabil îs ceva simboluri noi despre care io n-am cetit în Dicţionaru’ de simboluri.

Mai bine pun pe ştirile de la ora 19:00. Mãcar ãia îmi explicã ce vãd. Cã io m-am obişnuit cu din astea clare, cu  introducere, intrigã, desfãşurarea acţiunii:

10 responses to “Cum m-am prins cã îs cam în vîrstã

  • divagaţii

    Se spune: ”datorita varstei….” 🙂

  • Laura

    mnu nu nu fiindca efectul cauzei exprimate nu iaste pozitiv. Plus ca mie imi place mai mult genitivul decit dativul (acuma mi-am amintit si ca preferatul meu e cazul ablativ, da nu-l mai foloseste nimeni…) 🙂

  • divagaţii

    Varsta e doar o stare de spirit. O spun cu convingere. Si o si cred, in caz ca urma sa intrebi…..:)

  • Laura

    Daaaaa, sunt perfect de acord Diva! 🙂 Apropos de asta, ieri am dibuit printr-un dulap coarda de sarit…. si m-am jucat un pic prin casa 😛

  • a-z

    varsta nu e doar cumulare de timp, ci si de experiente, de care fiind noi insine constienti asupra importantei lor, n-ar trebui sa ne simtim perimati incontinuu, ci na, asa mai stiutori decat altii, caci tot ce pare a fi nou si ne da uneori senzatia de imponderabilitate (caci ne simtim trecuti, depasiti de „nou”), e de fapt re-facere, re-mix! vorba lui aristotel, realitatea redata trebuie sa fie verosimila, nu musai adevarata. nu fiti prea intransigenti cu voi!

  • La Geq

    eu cred ca senzatia e din cauza la intro sau poate a blurului :))

    introducere
    When I’m nervous I have this thing yeah I talk too much
    intrigã
    I guess karma comes back around cause now I’m the one that’s hurting yeah
    desfãşurarea acţiunii
    So don’t tell me you can’t forgive me
    the end
    No
    Because nobodys perfect

    in concluzie eu zic sa schimbi pe Viva Zwei
    :)))

  • arcadia

    Vag, foarte vag! Io m-am prins mult mai repede şi mai brutal dintr-un dialog cu un puşti de trei aniŞ
    -Câţi ani ai?
    – 44. Ţi se pare mult? Îs bătrână?
    -Cam da. Şi deja ai şi ochelari. Te dor şi genunchii?
    -Încă nu.
    -O să te doară!

    =)) =))

  • Anca

    La Geq, ai Viva Zwei????????? 😮
    Împachetări cu frunză de varză, Arcadia, împachetări cu frunză de varză :)) (dar întru liniștirea ta, te anunț că pe mine mă dor oasele de la 19 ani, așa că vârsta nu e un criteriu)
    Eu am comis-o rău de tot pe la 5-6 ani când auzind la tv de un schior de 28 de ani i-am spus mamei (trecută de 30 de ani): „Așa bătrân și se dă cu schiurile???” …încântarea de pe chipul mamei nu o voi uita niciodată…

  • Laura

    Cu scuzele de rigoare, am absentat din motive de concert rock la capitala. Asa, mai pentru virsta mea ahahahahaaa! (Lake of Tears – dar se va scrie despre asta curind).
    a-z – pai nu ma simt deloc intransigenta cu mine, mneferi!… din contra! :mrgreen: Dar zici drept, virsta ar trebui perceputa drept cumul de experienta, nu de artrite la diverse membre!
    Chiar asa Geq!!!! VIVA ZWEI???????Cine furnizeaza? Parabolica? Ca mie mi-au rapit si VH1 Classic! :((( Mda, Rong o surprins esenta cu „viral viral assault on our senses” – cred ca de aia m-o riciit stimabila Jessica – ori ca simturile mele is deja prea asaltate!
    Arca… :))) da, adevarul din gura copiilor s-a betivilor iese… Eu prefer sa intreb betivii!
    Ankule… in contrapondere zic: remember Iris la Sala Sporturilor, cum „dansa” tineretul in fata noastra si pogoleam noi… 😛

Lasă un răspuns

