Ghinionul…

by Anku

…  meu, că am un telefon în care intră poze care nu mai știu cum să iasă…

… vostru, că nu puteți citi acum o poveste de excepție (neapărat ilustrată foto) despre concurența acerbă care nu lovește firme competitive, posturi bugetare vacante, două piți năzuind spre același loc pe canapeaua ultimului club de fițe, eternele Steaua și Dinamo, China și restul planetei, ci una dintre cele mai liniștite tagme bărbătești: aia a pescarilor. Care se pare că loviți de microbul competiției în momentul în care își adună  calabalâcul de om care se mută (chiar ce cărați acolo, oameni buni, Muntele Rushmore?) își delimitează clar teritoriul (evit comparațiile) cu o profesională plăcuță cu “Loc rezervat”, până fuge repede-repede acasă să înfulece o ciorbă și să-l mai cicălească soața puțin că doar ciorba se plătește…

… telefonului meu, că va fi schimbat cu un aparat foto.

11 responses to “Ghinionul…

  • arcadia

    Vrem poze! Vrem poze! 😀

    • Anca

      Așa, pune sare pe rană… dacă vrei îți trimit telefonul prin colet poștal, te uiți la poza cu semnul „Rezervat” și mi-l trimiți înapoi, bine?

  • arcadia

    Ţinând cont că-s traumatizată de fiu-miu care zice că am un telefon de cocalar, io ţi-aş recomanda să nu mi-l trimiţi 😀

    • Anca

      Vezi, al meu e telefon cuminte, nu iasă în evidență (și nici pozele din el), executat (la propriu, cred) chiar în județul meu. Poate se potrivește așteptărilor familiei. Plus că sunt șanse mari, dacă te plicitsești noaptea, să te sune niște tipi cu chef de povești care mai și trimit niște mesaje cutremurător de dramatice. Că îți dau și numărul cu tot cu telefon…

  • arcadia

    Ha ha ha! Ţeapă! Să vezi când or începe să te sune contabilele mele, pruncul că nu mai are bani, soacră-mea că vrea bucătărie nouă, primăria că n-ai plătit impozitu’! O să zici că telefonu’ tău era aur curat! =))

    • Anca

      🙂 Păi n-am zis că-l vreau pe al tău la schimb. Că telefon de cocalar există și în casa mea 🙂 Eu îl schimb pe al meu cu un aparat foto și aștept să mă sune soacra 🙂 🙂

  • Teodora

    Telefonul meu e tare cuminţel comparativ cu-al vostru, Arcadia şi Anca.
    Ce-i drept, fac poze cât se poate de proaste cu el, dar măcar odată intrate, se lasă apoi şi scoase. 🙂

    Anca, aşteptăm poveştile pescăreşti (şi-ale planetei, în general) ilustrate cu poze de cameră foto.

    • Anca

      Teodora, și al meu face poze foarte proaste. Proaste, proaste, da măcar să le vadă lumea, nu? Pescuitul e sublim dacă ai o carte alături și poți admira peisajul (de acum nu mai plec fără aparatul foto care și el face poze proaste, dar vizibile)

  • Roxa

    Mujer, da’ ia-ti un cablu de date. Cauta pe net modelu’, vezi ca nu-s scumpe. :]

    • Anca

      Ținând cont că nu am mai făcut poze cu telefonul de juma de an, îți dai seama că un cablu de date nu era o prioritate. Cine să se fi gândit că malul Mureșului e atât de ofertant în subiecte fotografice și blogheristice… Da mă pun pe căutat cablu cu pricina.

  • Laura

    (Reminder: la urmatoarea sedinta de redactie aduc adaptoru’ de card. Anca, please remind me: 1) cind avem urmatoarea sedinta de redactie? 2) din cine e compusa redactia? 3) ce bem la urmatoarea sedinta de redactie?)

Lasă un răspuns

