Pe cand credeam ca mai rau de atat nu se poate …

… vecinii de perete-n perete i-au cumparat fetitei pian!

(Postata in categoria „Amu ascultam”)

13 responses to “Pe cand credeam ca mai rau de atat nu se poate …

  • Rodica

    :))))))))))
    Vai,aşa oponenţă la peretele culturii n-am mai pomenit!Ehhh….

    • 3fmi

      E oponenta la peretele zgomotului. Ca nu credeam ca bietul apartament are asa acustica. Si fetita, tare draguta de altfel, e la nivel incepator, asa ca nix Sonata lunii, arpegiile sa traiasca!

  • Rodica

    m-aş duce la domnişoara,şi nu chiar de ziua ei,cu un dar preţios:nişte cabluri terminate cu căşti….

  • 3fmi

    :)) Niste casti mi-ar trebui mie. Da cu dopuri (tocmai ascult Sonata lunii, ca daca tot am pomenit-o mi s-a facut dor si ma rog la Dumnezeu ca fata sa fie fast learner)

  • Rodica

    căştile….ca să audă doar ea! :)))))))))))

  • a-z

    …dar nici tu nu esti scutita de la a dori sa inveti sa canti: la tobe (inclusiv „aia mare”), la contrabas, sau de ce nu chiar la voce, fireste cu amplificare. sa vedem pe urma cine si cum va face vreun pas, in ce directie, explicatia sa…

    ce zici, nu cumva vrei macar un set de tobe? 🙂

  • arcadia

    Bre, dar fetiţa nu are nişte ore rezonabile, când exersează?
    Eu îmi amintesc că nu aveam voie să scoatem niciun sunet între orele 14-17 şi seara după ora 21, ca să nu ne deranjăm vecinii. Care, nemaiavând ce să reclame, se plângeau părinţilor că mergem prea apăsat prin casă 😀

  • 3fmi

    a-z, ce idee buna mi-ai daaaaaaaat! Ce tobe, ce contrabas, cu vocea mea „melodioasa” pot sa chinui un cartier intreg!

    arcadia, eu chiar nu am probleme cu zgomotele vecinilor pe principiul „lasa-i si pe altii sa traiasca”, dar m-am distrat ca in bancul ala cu Bula: „Exact asta ne mai lipsea!”

  • Teodora

    Apropo de închipuiri de-astea cu mers apăsat prin casă, când stăteam noi cu chirie ne hărţuia vecina de subt noi.
    Într-un weekend, am fost plecaţi în procincie.
    Când ne-am întors acasă, aveam belet în uşă: „Vă rugăm să nu mai jucaţi cărţi şi să nu mai ascultaţi manele noaptea!!!! Semnat: scara C”

    • 3fmi

      :)) :)) Ce „dragi” imi sunt vecinii astia care nu mai pot de grija altora…
      Am avut o experienta faina in facultate: stateam in chirie intr-o garsoniera minuscula, vroaim sa facem un chef si ca sa nu avem discutii am scris un anunt in scara blocului in care le prezentam vecinilor intentiile de weekend, ne ceream scuze de deranj si promiteam ca muzica nu va fi prea tare (nu a fost). Vis-a-vis de noi statea o babuta vesnic pe afara la povesti cu alte vecine, babuta care, dupa ce a vazut „scrisorica” noastra, a venit tintit la noi cu vecina respectiva. Am inlemnit. „Faceti chef?” noi am scos un „daaaaaaaa” chinuit „Noa, foaarte bine, sa faceti, ca sunteti tineri, sa va distrati ca acum e vremea voastra” Am ramas prietena cu batranica (avea vrea 90 de ani) pana ne-am mutat de acolo.

Lasă un răspuns

