Epi funny e

by Pan Adol

Cică se duce un cuplu de americani normali din Carolina de Sud să-și mai cumpere și ei una alta de la Walmart, așa, mai pe listucă și buget că deh, e a doua criză, merg ei cu cumpărăturile acasă, mai trec niște zile, tipul se uită pe podea și țac! Apare Iisus. Pe bonul de casă de la cumpărăturile susmenționate.

Eu am văzut știrea la ora 19:00 și am comunicat linkul Ankului, după care am dezbătut: eu am fost de părere că figura aparentă pe acest modern Giulgiu din Torino aduce mai degrabă a infamul Bin Laden, iar Ankul a opinat că a Hemingway.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(sursa aici)

Mie mi s-a părut azi că văd barba lui Sînt Ilie Prooroc. Într-un nor.

9 responses to “Epi funny e

Lasă un răspuns

