Truda

by Anku

Măcar o dată pe lună încep o călătorie anevoioasă dar mare dătătătoare de satifacții. Mai întâi îmi aleg cu gijă ținta: atât de multe oferte, atât de multe, interesante, tentante, ofertante plus alte -ante și atâta neputință din partea mea… După ce cu durere în suflet tai în carne vie în timp ce aud strigăte disperate „pick me!”, „pick me!” încep urcușul anevoios: mă zbat, transpir, disper. Dar nu mă las. Și tocmai pe când sunt acolo, aproape de final totul se prăbușește într-o clipă. Ar fi fost prea frumos îmi spun și îmi șterg o lacrimă repede repede să nu-mi înțeleagă nimeni neputința. Dar nu mă las. O iau de la capăt cu mai multă îndârjire @#$%^&*, mă zbat, transpir, disper. Și ajung ACOLO. La ceea ce eu cred că e finalul, încununarea muncii mele. Dar nu e. Că mai sunt mulți pași, parcă din ce în ce mai grei în ultimul timp. Uneori drumul pe care îl știam prea bine se schimbă peste noapte și mă trezesc întrebându-mă speriată „Ce fac eu aici?” „Pe unde o iau acum?” „Parcă data trecută era altfel…” Și chiar în momentul în care declar că nu mai pot și zic iar @#$%^&* și-mi vine să las totul baltă vine peste mine finalul și reușita pentru care mă chinuisem vreo 2 ore. Atunci știu că am învins: am reușit să postez un comentariu pe blogspot!

P.S. Incredibil, dar adevărat acest text nu e o reclamă pentru wordpress…

 

5 responses to “Truda

  • Eclectical Storm

    Eu stiam ca esti o persoana puternica si rabdatoare.. dar OMG YOU REALLY DID IT??? Can I be your sidekick???

  • ch3815h

    eu pe blogspot folosesc cand las comentarii: name si site si merge dupa ce las si cele doua cuvinte de securitate solicitate.
    incearca asa si vezi de merge mai repede!

    • Anca

      Ch, dada, da uneori blogspoatele sunt setate altfel și te duce la întrebări dacă, vezi Doamne, poți să ai încredere în el și alte chestii din astea transcedentale de-mi piere chefu comentatului.

  • ch3815h

    dreptate ai. oricum, imi amintesc de buba asta cand eram pe blogspot, nu drept pentru care m-am mutat pe wp, dar vad ca aici parola nu am uitat-o, sau ca accesul la blog nu e prin alt cont, de unde sa ma apara tot alte cereri de nu stiu ce …care sa conduca la inchiderea contului aceluia, cel care singur putea accesa blogspotul!
    🙂

Lasă un răspuns

