Cînd se-ntîmplă chestii…

… îi bine, zic eu!

Deși nu știu exact despre ce e vorba, mie una taaare-mi mai place să văd că se petrec tot soiul prin jurul meu! Și depun eforturi constante (în ciuda faptului că Luțu mai mîrîie că timpul petrecut împreună și așa nu-i destul) ca să-mi lărgesc jurul. Ceea ce iară e bine, că noa, dă-cu zona de comfort lărgită și alte aspecte psiho în care vor intra ăi de-s mai cu științe decît eu.

Ca idee, i-am văzut pe ăștia în Sarajevo (o să vină și niște povești de Bosnia, acuși-acuși)  și așa un sentiment de oraș viu, pluriartistic și colorat mi-o dat:

Oameni cu ceva muzical în spate

Noa și cum stăteam azi cu Luțu, vag pleoștiți după o zi de ca-și-cum-ar-fi-13-da-nu-i, în parcul central al minunatei urbe Cluj, așteptînd să vină BdV să ne predăm contractele de voluntari (la concertul Roxette de mîine), cînd, în afară de trupele foitoare de voluntari rocseți, ochiul meu de vultur mai străvede o mișcare, niște camere de filmat, un tandem și niște doi băieți.

N-am găsit info pe net despre cine îs și ce fac, dar sigur mai auzim de ei!

Ceea ce-mi place! Strig precum Ace Ventura: I’m ALIVE!

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

