Cel mai cado’ cadou

Barbatii + cadourile pentru partenera = love. NOT.  Ca ce sa fie? Ca oare ce o fi zis ea cind am trecut prin mall pe linga un magazin de bijuterii? Oare cum il chema pe magazin? Oare de bijuterii era? O fi zis de bine de magazinul ala, sau o fi zis de rau? Oare anul trecut i-am luat animalul imens de plus? Sau nu i-am luat animal imens de plus, l-a primit? Da’ cine ii face asa cadouri iubitei mele? Hm! Oare acu’ e la dieta au ba? D’a cu ce ocazie tre’ sa-i iau cadou?? Hm, o fi aniversare de-a noastra? Sau ceva de-al ei si tre’ sa dau bine ca am tinut minte? Sau…? Flori? Doar flori? Din nou?

Nu stiu altele cum is din punctul asta de vedere, dar eu azi am capatat ceva – ce n-am tinut, fix de aia o fost mai important decit ceva pretios de pe de veu material – ce am zis eu ca-mi place. De mult am zis ca-mi place. Ocazie speciala nu fu. Da’ cind omul cu care esti te Asculta… Tanaaaaaaaaa:

Această prezentare necesită JavaScript.

10 responses to “Cel mai cado’ cadou

Lasă un răspuns

