Lutu si poftele sale

Lutu: Tu puiule, stii ce as vrea sa facem?… Ca mi-i pofta.

Io: Mmmm… cartofi pai?

Lutu: Nu! Macaroane cu pesmet!

Io: ?? Pai cum is alea? N-am facut niciodata! ce gust o sa aiba?

Lutu: A, pai numai pesmet! Fii atenta: pesmetul se amesteca cu zahar, se pun in tigaie da asa, uscat, fara ulei fara nimic, si macaroanele peste! Asa bune ies!
Io:  Noa bine, facem! Numa macaroane si pesmet tre sa cumparam!

Lutu: Da n-avem pesmet? Ca de aia am zis, ca mi s-o parut ca vad sus in dulap.

Io: N-avem draga, n-am avut niciodata pesmet in casa.

Lutu: Mnoa bine. Atunci luam o varza si facem macaroane cu varza!

4 responses to “Lutu si poftele sale

Lasă un răspuns

