Dileme darwiniene

El – Ioai…

Ea – Ce e??

El – Nimic… mă sîcîie un pic măseaua.

Ea – Păi hai să facem programare la dentist!

El – Nu, nu, lasă, o să-mi treacă. Iau un Algocalmin și gata.

 

 

Ea – Ieși așa? Doar în bluză? Sunt 5 grade!

El – A, n-are nimic! Nu merg mult pe jos și înăuntru e cald. NU pățesc nimic!

 

(după 8 ore) El – Mmh… ehîmchehî… mă doare capul. Cred că am răcit. Vai ce rău mă simt. Mi-e înfundat și nasul…

Ea – Faci o inhalație? Mai avem soluție de-aia mentolată de pus în…

El – A, nu, nu, lasă, iau o aspirină și gata.

 

Ea – Îți faci și tu analizele alea generale, gratuite?

El – Nu! Mă simt bine, nu mă doare nimic.

 

Ea – Nu ți-ai pus nimic de mîncare la lucru??

El – Păi nu… n-am avut timp.

Ea – Și ce ai mîncat azi?

El – A, păi un pic de prăjitură… da nu-mi trebe acuma nimic, n-am poftă.

 

În mod logic, bărbații ar trebui să fie specie pe cale de dispariție.

4 responses to “Dileme darwiniene

Lasă un răspuns

