Milioane de-ncântări sau o scurtă discuţie cu cameleonul

(Ca reporter la Comedy Cluj 2012 ai şansa să poţi scrie, printre altele, şi aşa ceva: )

Adevărul e că a trebuit să umblu destul de mult până să-l găsesc, destul de ocupat fiind onorabilul logo zilele astea în pendulări zâmbitoare prin cele şase locaţii ale festivalului. Mă tem că la un moment dat mi-a chair tras paiul pe la nas şi a luat culoarea scaunelor din Cinema Victoria. Dar cu insistenţa, tactul şi cuvintele meşteşugite cu care sunt dotaţi toţi membrii redacţiei Ziarului Festivalului, l-am prins în Cafe Florin Piersic şi am reuşit să obţin pentru dumneavoastră următorul interviu:

Stimate Cameleon, anul acesta aţi fost selectat, pentru foarte mulţi ani de acum încolo, să reprezentaţi Festivalul Comedy Cluj. Spuneţi-ne câte ceva despre procesul de selecţie. A fost obositor? Care au fost atu-urile dumneavoastră în faţa celorlaţi candidaţi?

Fleorp! Mă scuzaţi, văzusem o aluzie. Aşa. Desigur, nu a fost uşor, dar am avut în primul rând avantajul numelui şi al faptului că juriul care a selectat este unul cosmopolit şi cu un ochi foarte atent la nuanţe. Poate nu sunteţi la curent, dar numele meu în engleză vine de la cuvintele „charm” + „million”, prin contragere devenit „chameleon”. În mod cert cu un aşa nume, care înseamnă „milioane de lucruri fermecătoare”, aveam un avanataj faţă de calmar (squid, foarte scurt şi irelevant pentru festival), de leneş (sloth – foarte riscant, dacă se pronunţă sau scrie greşit… mă rog) sau de Smiley (care a fost o concurenţă serioasă, dar am câştigat la nuanţe). În plus despre mine există şi cântece carismatice – Boy George a fost foarte inspirat când m-a văzut! Însă fost într-adevăr destul de solicitant, primele etape au avut loc de la distanţă, a trebuit să dau teste scrise, video şi de ascultare, căci toate aceste lucruri fac parte din procesul de creare şi susţinere a efectului comic, însă la proba fizică am fost cel mai bun, m-am adaptat şi mulat pe toate contextele pe care le-am avut! Sunt mândru de mine, fiindcă nu ştiu dacă vă daţi seama cât de dificil e să te susţii Eddie, canibalul somnambul şi în următoarele 2 minute să te recolorezi pentru 2 night!

Ce ne puteţi spune despre atmosfera festivalului?

Aici mă ajută teribil de mult calitatea mea fizică de a privi concomitent în două direcţii. De multe ori m-am camuflat şi am putut observa nerăbdarea oamenilor de la coadă concomitent cu bucuria celor care se aflau deja sala de cinema! E ceva cu totul special! Sliurp! Scuze, era o ironie acolo în colţ. Aşa. Deci e foarte antrenant, cel mai tare mă distrez când mă camuflez pe tricourile voluntarilor, unde, desigur, nu stau mult căci ei sunt foarte activi.

Stimate domnule Cameleon, cum veţi susţine dumneavoastră Comedy Cluj pe viitor?

În primul rând sunt foarte recognoscibil, aşa că lumea va şti mereu despre ce e vorba când mă va vedea pe tricouri, plăsuţe, badge-uri şi afişe şi se va binedispune pe loc! În plus, trebuie să recunoaşteţi că zâmbetul meu şarmant e capabil să crească inima tuturor! Şi să ştiţi că am o capacitate fantastică de a mă fixa (am nişte ventuze pe membre) – mai ales în inimile oamenilor. Aşa că voi folosi tot acest mănunchi de calităţi şi voi face viaţa oamenilor mai bună, prin râs!  Zlorp! Mă iertaţi, am văzut că zâmbiţi!

 

Apărut şi în numărul 4/15.10.2012 al Chameleon, publicaţia oficială a festivalului

Lasă un răspuns

