Plusurile de zi cu zi cu zi

Prolegomenă

Treaba stă aşa: am constatat că mă plîng. Mă miorlăi şi mă dau de ceasul morţii pentru jdemii de motive sau momente, oameni, lipsuri, mirosuri, etc. În timp treaba asta devine complet tăietoare de cracă. Aşa că trebuie contrabalansată, asta urmînd a se întîmpla aici, în spaţiu public, prin chestii pozitive comunicate în mod constant. În fiecare zi trebuie să se străvadă ceva frumos, cu plus, care dă energie bună şi care este pus aci musai cu sinceritate şi fără terifiantul gînd „ce va crede cetitoriul?”. Încep:

Chestia mişto de azi  e că mi-au sosit lentilele de contact mai repede cu vreo 10 zile, au costat cu vreo 10 lei mai puţin şi am primit şi cado: soluţie de scăldat numitele lentile. Situaţia e mişto, dincolo de economia de  timp şi ban, şi fiindcă de cînd cu noua freză (lio permanent) am ieşit în public doar cu ochelarii – nu că ar fi ceva nerecomandabil cardiacilor, dar mnah, acum am ocazia să strălucez plenar fără ei.

Lasă un răspuns

