Plusul de azi

… a fost că am primit un SMS de la onor Luțu. Dubios. ”Mddt”. Hm. Logica de femeie intră în acțiune: i s-au apăsat de-aiurea tastele prin buzunar, la muncă fiind stimabilul. Dar totuși. O fi vreun cod. Răspund la fel de codat, pe  ăl mai logic algoritm: trimit SMS cu literele imediat următoare celor pe care le-am primit. ”Neeu”. (Am dat ceva teste la viața mea, de soiul ”Identificați secvența logică”. În genere mi-o ieșit). Se cheamă că n-am lăsat mesajul neobservat, ce-o fi putut el să însemne, am fost la fel de criptică, pot inventa o semnificație dacă trebe, mingea în terenul lui.

Primesc SMS înapoi. ”Ce e aia??” Noa futu-i. Sună. ”TU! Io ți-am scris că Mi-i Dor De Tine, numa că n-am avut timp”.

Și dă-i amîndoi pe rîs!

Lasă un răspuns

