Pe ziua asta un plus

… e ăla că s-a (re)iscat o discuție între mai mulți oameni,pe marginea unei poze, deocamdată în spațiul virtual, cu un potențial, zic eu, serios de a deveni o discuție față-n față. Cu colegii de generală. Să ne adunăm la o șuetă, după 23 de ani, cu tot cu învățătoarea noastră. Pe unii exact de atîta vreme nici nu i-am văzut. E un pic de temut să te întîlnești cu oameni pe care-i cunoști, da nu-i cunoști. Și e tare frumos să vezi cum răsar numele, da de ăla știți ceva? am eu numărul lui ălalalt! oaaa uite-l pe uuu nu te-ai schimbat! Iiii ai copii! Și e amuzant că numele răsar din amintire complete, ca la catalog chiar (cel puțin în capul meu nah).  (Iau o pauză de la articol că ne-am pus de depănat online amintiri din 1986, clasa 1)

Lasă un răspuns

