Ciuful de cîmp

… a fost o chestiune extrem de faină pe care am văzut-o aseară într-un documentar despre natura din Marea Britanie, pe lîngă muşchiul-de-turbă şi ferigile sub care nu creşte nimic,  decît toporaşi. Care, la rîndul lor, hrănesc un anumit soi rar de fluture. Mai era şi cufundarul polar, tare frumos.

Dar revenind la ciuful de cîmp, care e un soi de bufniţă ce-şi face cuibul pe sol (că în zona respectivă n-avea unde altundeva), e mortal fiindcă are are un ritual de împerechere … ăl mai aplaudăcios pe care l-am văzut eu vreodată! Şi femela stă cu ochii mijiţi, fiindcă îi sînt atît de galbeni încît e în pericol s-o vadă adversarii cînd stă la cuib!

Şi toată emisiunea asta  m-a pus pe pozitiv inclusiv pe ziua de azi – cînd, totuşi am şi un plus per zi: am produs şaorma amînată de ceva zile! Şi tare bună-o fost!

Lasă un răspuns

