Sumar

…de mici delicii pozitive pe ultimele zile. Adică:

vineri, în urma unei efuziuni creative și emulații artistice am creat un artefact (concepție și parțial realizare – colegul Dan, ailată parte de realizare – subsemnata). El este:

Ala micu

Mă amuză megalitic de cîte ori mă uit spre poza asta! Tot vineri am văzut din tren două căprioare în zăpadă, care au fost ca un soi de bonus, nu se compară nimic cu privirea și pășirea unei căprioare în libertate.

sîmbătă a fost o altă sîmbătă de gătit și dormit de dup-amiază, cu plusul că am rîs suculent cu capul (intelectual adică) citind din Morții incomozi (aici detalii)

duminică cel mai fain a fost că am rămas la Oradea, urmând să plecăm luni de dimi, în contul unei jumătăți de zile de mi-am luat-o liberă. (Pe ea, pe jumătatea de zi) Și treaba asta a dus la un sentiment de concediu pe seara de duminică încât m-a ocolit somnul ca un cal nărăvaș.

Acu e luni. Pozitivismul zilei urmează mai pe seară, că trebuie să decid. 🙂

Lasă un răspuns

