Plusul de zi de primăvară…

… curu meu! N-o adus nici măcar tangențial a zi de primăvară cînd am belit ochii, în sensul în care pe marginea balconului era ditai stratul de zăpadă, idem pe copaci, pe ciori, pe muguri, pe blocuri, pe muncitorii săpăcioși, în cana de cafea ș. a. m. d. Asta avem, cu asta defilăm, ne centrăm pe aspecte pozitive. Noa și dă-i și luptă, mînă-te post spa-ul de la job  cu lactoapă + geantă + plăsău de cumpărături spre casă, macină-te care franțu o fi aspectul pozitiv al zilei, unde oare șade mărunțenia sau mărenia aia care te calmează, impulsionează, șterge rămășițele zilei, care… mna bine, fie, hai că om vedea, că nici programu ăsta de decis chestia mișto a zilei nu-i fix ușor la psihic, că noa, te obligă, mă apuc de tradus și zbang. Ăl mai mișto site (asta am vrut eu mai de mult s-o sui pe unealta Facebook sub denumirea de ”ăl mai mișto și bogat site”, așa, de sîc) îmi afișează o delicatesă. Aia mi-o făcut ziua. Am și știut care-i detaliul pozitiv al zilei.

Upovăință. Ăla e cuvîntul! Care înseamnă speranță. Așa mi-o zis ăl mai mișto site. (Care e cel de-aci). Așa bogată m-am simțit gustînd cuvîntul ăsta onctuos că aproape mi-am recuperat juma de tinerețe petrecută în Litere Cluj!

Lasă un răspuns

