Situația stă

… cam la fel peste tot: din cauză că există niște presiuni financiare foarte mari în toate domeniile de activitate, toată lumea e înnebunită și  agitată. Așa că după ce am discutat cu mai mulți oameni, am avut o revelație: nu e nimic cu mine, sunt în regulă. Asta ne-a zis doctorul de familie azi la consult. Și a continuat: efectiv nu mai înțelegeam ce naiba se petrece cu mine! Mă urmărește careva? Vor să-mi facă un tușeu rectal și io nu stau??

Iep. Mi-a făcut ziua!

Lasă un răspuns

