Lungul…

… drum al zilei către noapte și al pozitivismului către blog trece, ca orice altceva, prin stomac.

Cronologic, zilele astea au fost niște plusăreli următoarele:

– sîmbătă: Brave (animația), fiindcă era mult mult verde și vorbeau așa de mișto că m-a apucat un chef de viață fantastic. Apoi a fost mișto și Chinese Zodiac (cel mai recent film al lui Chickichan), dar nu din motive estetice sau umoristice, ci într-un fel duios, de cât efort o depus pentru un film lung și prostuc ca un miel ca să sublinieze o idee de înaltă moralitate, adică ”nu mai faceți trafic internațional cu artefacte”

– duminică: o plimbare pe-o vreme lălîie și înăbușitoare echipată în haine prea groase. Ca și cum ar fi venit complet primăvara.

– luni: își fac niște vrăbii cuib sub tăblăraia de deasupra rampei de la firmă. Fac un tărăboi zglobiu și se agită într-un hal că te umflă rîsul și te gîndești la instinctele de bază, alea cu hrana și perpetuarea speciei.

– marți: fiind săptămâna altfel am beneficiat de doi clasantîiști la birou, care mi-au explicat că e ”job shadow day”. Am priceput eu care-i treaba, dar am rămas nelămurită în privința termenului ”shadow”, adică ăla ce vrea să zică în toată construcția? La care unul dintre copii mi-a zis foarte senin că ”Mnu știu… poate de aia că trebuie să fii așaaa… ca o umbră, că tot umbli după părinte să vezi ce face la lucru”. M-o închis.

 

4 responses to “Lungul…

Lasă un răspuns

