Cumulate

Lungi și late, iaca ce-o fost bun în zilele anterioare:

– vineri, că acolo am rămas, cel mai cool a fost cum ne-am hlizit cu Luțu în microbus, în care el se făcea că  pogolește nervos asupra doamnei de pe scaunul din față. Ca la școală, te bufnește rîsul exact fiindcă nu-i poți da drumul.

– sîmbătă am avut surpriza extrem de plăcută să constat cît de politicoși, simpatici și de bun simț sunt vînzătorii din Oradea, comparativ cu Clujul. Piață, țoale, magazine, cosmetică – toți au fost jos pălăria! Sper că am prins regula, nu excepția. Și am achiziționat ș-o rochiuță mișto de numa!

– duminică am văzut o hoardă de berze concomitente pe-un cîmp. Niciodată n-am văzut așa multe la un loc, simpatice foarte, parcă era vreo adunare festivă și simandicoasă, așa se mișcau!

– luni partea bună a fost că am zăcut la seriale TV toată după-masa, lăsînd complet baltă calculatorul cu tot ce conține el dup-amiezele. Mai trebe și zile de-astea.

– azi e bine că ma simt mult mai energică decît ieri. Din cauză că m-am tratat la timp, lucru care mă face mîndră – nu am amînat, nu am dus pe picioare, nu m-am culcat pe-o ureche, țac la doctor – zbang tratament – fluf energia!

Lasă un răspuns

