Tîrîrea

… la 5 de la job spre casă nu prea are note vioaie, adică e un traseu bătucit și cam gri pe parcursul căruia te uiți în gol (desigur, dacă nu ești la volan). Ieri însă, marți, a fost extrem de fain că pe podul de la IRA, un pod inestetic și aiurit rău, era o mamă care în timp ce mergea își ținea copila de mîinile ridicate, să facă piruete, sub un cer aiurit, de parcă numai ele două erau în univers.

Azi am constatat că am un fir alb, ceea ce mi s-a părut tare amuzant, deși l-am extras cam prea grijulie și pus peste sîmburele uscat de mango de pe pervaz.

În plus, am observat că multe multe dintre ”plusurile zilei” vin pe cale vizuală. Hm, trebuie să mă gîndesc la asta. Am deocamdată niște teorii via Dan Ariely și cursul lui de Behavioral Economics, dar trebuie să le încheg, deci nu le dau acu drumul în eter.

Lasă un răspuns

