Nasul

… meu începe să semene cu un bot de furnicar, de la atîta suflat. Dar passons, că nu sîntem acilea să ne lamentăm. Pe ziua de ieri a fost un plus faptul că mi-am dat seama, într-o discuție cu buna și colega mea prietenă că:

– există o categorie de oameni care ființează cu convingerea că ei nu mai pot învăța nimic de la cei inferiori (ca vîrstă, ierarhic, financiar, ca intelect, număr de țări vizitate, perechi de pantofi posedate, etc. ș.a.m.d.). DAR tot ei ”învață” și se hrănesc din știința unora mai tari ca ei, superiori lor pe un anumit domeniu (în genere legat de afaceri) și musai cu un renume dacă nu internațional, măcar la nivel de țara noastră. Acuma nu că asta ar fi cine știe ce revelație, dar pe mine una mă ajută să merg înainte și s-o iau mai lejereanu.

– trebuie să avem grijă de limba română. Din punctul meu de vedere e o necesitate, nu mai e (doar) un motiv de virale și de ”vai ce ne-am rîs de ăla că nu știe scrie”. Nu e deloc de rîs.

Azi a fost absolut megalitic că, trebuind să ne programăm la analize decontate de CAS, ne-am plimbat la 8 dimineața, pe jos, prin soare și căldură, în sfîrșit căldură, cu un suc și patiserii în brațe și ciripeli în jur, mirîndu-ne ca niște micuțenii. Și toate astea în timpul săptămînii. Ma-xim! (Tind să cred că oamenii nu au fost făcuți ca să șadă în birouri în timpul zilei, zic!)

 

Lasă un răspuns

