Fan

… al modei n-am fost eu niciodată. Merg pe principiul comod și în ultimii trei ani, colorat. Dar cu toate astea mi s-a pus o pată pe marca Desigual. Da mare pată! Cu atît mai mult cu cît nu e ceva ce să găsești prin magazine. Sau nu prin alea unde mă vîr eu. Și iaca de unde răsare azi impulsul de energie: dînd un ochi razant cu prin renumitul second hand clujean Tabita (renumit fiindcă nu te prea poți apropia de produsele de învăluit trupul decît în perioada de reduceri) kaboom! ce-mi lovește mie retina?? Le one and le only fusta Desigual, eclectică și complet inegală și șuie! Stop a mea! Detalii:

IMG_5385

IMG_5388

Lasă un răspuns

